"לרגע לא הורדנו את הרגל מהגז ואנחנו מתכוננים לפליאוף בשיא הרצינות"

כך אמר סהר דהן, הקשר המוכשר של עירוני כרמיאל שמגיעה בסוף השבוע למשחק הראשון בפליאוף. בכרמיאל מכוונים גבוה מאוד ולאחר סיום מוצלח של הליגה הסדירה רוצים ללכת על כל הקופה. דהן, גם מציין שבכרמיאל תמיד היה חיבור טוב בין המגזרים: "תמיד היו בקבוצה שחקנים יהודים וערבים יחדיו ותמיד הסתדרנו."

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 26-05-2021
  • 08:11

החבורה של לירון יגר מכרמיאל לא נחה לרגע. בתקופה האחרונה שהרבה קבוצות עצרו ולא יכלו להתאמן, שחקני כרמיאל המשיכו להתאמן בכדי להגיע בכושר שיא למשחקי הפליאוף.

 

סהר, איך עברה התקופה האחרונה?
"אין ספק שזאת הייתה תקופה מאוד מבלבלת. היה חוסר וודאות מוחלט והייתה ירידת מתח, במיוחד בסיום עונת הקורונה הזו. עם זאת, לרגע לא הורדנו את הרגל מהגז והמשכנו להתאמן כרגיל. אנחנו מתכוננים לפליאוף בשיא הרצינות."

 

באיזה כושר אתם מגיעים למשחק הראשון בפליאוף?
"היה לנו שבוע שלם להתכונן למשחק נגד עכו. זה לא הולך להיות פשוט וקל, מכיוון ששיחקנו הרבה משחקים בזמן מצומצם, אבל אני סומך על חבריי לקבוצה שנגיע מוכנים."

שחקני כרמיאל חוגגים - האם יחגגו גם בשבת? (צילום: יונתן גינזבורג, ספורט מהתחתית)

 

אפשר לנצח את המשחק?
"אין ספק שאנחנו יכולים וחייבים לנצח, במיוחד אם אנחנו רוצים שיישארו לנו סיכויים ותקווה להמשך."

 

איך האווירה בקבוצה? תקופה לא פשוטה..
"האווירה בקבוצה נהדרת, כרמיאל תמיד הייתה קבוצה של פיוס ודו קיום לאורך השנים. תמיד היו בקבוצה שחקנים יהודים וערבים יחדיו ותמיד הסתדרנו. זאת הייתה תקופה מאוד לא פשוטה, ספורט ופוליטיקה זה לא הולך ביחד. אני מאחל לנו ולכולם שהספורט יאחד בין המגזרים. בסופו של דבר כולנו שווים וכולנו בני אדם."

סהר דהן - הוא וחבריו לקבוצה מתכוננים לפליאוף בשיא הרצינות (צילום: יונתן גינזבורג, ספורט מהתחתית)

הוסף תגובה
תגובות
  1. סהר איש יקר (חקו 26-05-2021, 09:06)
    מבקש ממך לבוא צנועים ולצאת גדולים לדבר על המגרש ולא בגולר הרבה הרבה אמונה זה הסוד