"צריך פשוט לרצות יותר מהם"

כך אמר עהאד עזאם, קשר מ.ס. טירת הכרמל לקראת הסיבוב השני של דרבי טירת הכרמל. המשחק הקודם הקבוצה ניצחה את היריבה העירונית הפועל והכוונה שלהם זה לעשות זאת שוב מחר. האם הפועל טירת הכרמל תצליח להשיג את ניצחונה הראשון בפליאוף מחר?

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 11-06-2021
  • 08:12

במסגרת המשחק החמישי של פליאוף ליגה ב' צפון בטירת הכרמל ילבשו חג ויחגגו שוב את הדרבי העירוני. קבוצת מ.ס. המקומית במצב לא רע כלל. לאחר ארבעה משחקים הקבוצה במקום השני בבית עם שלושה ניצחונות והפסד בודד. שחקניהם של אורן פלאש ומאור סיסו רוצים להשלים מחר את ניצחונם הרביעי ולחכות למעידה של נשר המושלמת.

 

 

חגיגות הניצחון של מ.ס. טירת הכרמל לאחר הדרבי הקודם - האם יחגגו שוב?

 

מנגד, שחקני הפועל טירת הכרמל עם נקודה אחת בלבד כשלאחר ארבעה משחקים הקבוצה עם שלושה הפסדים ותוצאת תיקו בודד. על הנייר, הקבוצה כבר סיימה את העונה ותישאר גם בעונה הבאה בליגה ב', אך כשמגיעים לדרבי – רוצים רק דבר אחד והוא לנצח.

 

"אפשר לנצח שוב את הפועל, אך לדרבי חוקים משלו" סיכם עהאד עזאם, קשר מ.ס. טירת הכרמל. "צריך פשוט לרצות יותר מהם להשיג את הניצחון. בנוסף צריך לרוץ מהר יותר ולהיות מאוחדים. פשוט מטורף מה שקורה השנה בליגה, שני משחקים בשבוע, גם בפליאוף זה לא פשוט. בליגות האלה לא כולם רגילים למקצוענות, אבל זה עלינו כמו על אחרים. נעשה הכל בשביל להשלים את המשימה ולעלות ליגה."

מאור סיסו ושחקני מ.ס. טירת הכרל חוגגים אחרי הניצחון הקודם (צילום: פרטי)

הוסף תגובה
תגובות