"החיים הטובים"

חיים ירמיהו, שחקן ליגת על בעברו מוליך את טירה לעבר ליגה ב. בשבת כבש שני שערים ותרם למהפך במחוז ליגה ג שרון. חיים, מספר על החיים בצל המגזר.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 23-02-2011
  • 01:33

בתור שחקן ליגת העל לשעבר, מהו לדעתך ההבדל המהותי בין הליגות הגבוהות לנמוכות? האם זה עניין של יכולת, מנטאליות, כסף?

 

תראה, יש הרבה שחקנים טובים, זאת לא הבעיה. אבל אתה לא יכול באמת לצפות מהם להשקעה, שלא לדבר על למצות את היכולת שלהם, כשרובם לא מקבלים כסף, וצריכים לעבוד. ברור שזה שאלה של כסף ומתקנים. אני הייתי שמה לפני שמונה שנים כשהקבוצה עלתה מליגה א' לליגה ארצית והתפרקה בגלל חובות, בגלל השקעה אדירה של כסף, ועכשיו הם רואים את הדברים אחרת, הם מסתכלים קדימה, ואתה רואה את זה במיוחד השנה, כשראש העיר לקח את הקבוצה, והם רואים דברים אחרים חוץ מלעלות ליגה.

 

     שחקן ליגת העל בעבר,חיים ירמיהו(באדום).                    (צילום:לירן דורף)

 

השקעה ארוכת טווח.

 

כן. ואתה רואה את זה במחלקת הנוער. מחלקת הנוער שלנו מועד מושקעת, משקיעים שמה מילדים, נערים, נוער, ואתה רואה שקוצרים את הפירות, כמה שחקני בית יש לנו.

 

עכשיו, אמרת שהיית שם כבר לפני שמונה שנים. איך בדיוק התחיל הרומאן שלך עם המגזר, הרי זה לא     הדבר הכי נפוץ.

 

אני כבר משחק הרבה שנים במגזר. זה התחיל האמת בטירה, עם עלייה מליגה א' לליגה ארצית שהייתי מלך השערים שם, ואחרי זה הייתי שלוש שנים באום אל פאחם, וגם שם עליתי פעמיים עם שתי קבוצות ליגה. האהבה שאני מקבל במגזר זו אהבה שאי אפשר לתאר, וזו אהבה שלבטח לא הייתי מקבל במגזר היהודי. אני מקבל הצעות מקבוצות יהודיות, אבל אני התאהבתי במגזר. ההערכה, התרבות, המשפחתיות. זה הכדורגל של פעם, של לפני עשרים שלושים שנה, הם חיים את העבר הזה. הכדורגל בשבילם זה הכל, זה לא כמו אצלנו פה במרכז, זה מקומות שהאהבה לכדורגל זה מעל לכל.

 

אתה מדבר על כדורגל של פעם. יש לקבוצות מהמגזר מן סטיגמה של נחיתות מנטאלית. העונה אתם מוכיחים בדיוק את ההיפך, כשבשני המשחקים שלכם מול הוד-השרון, המתחרה העיקרית שלכם על המקום הראשון, השוויתם בדקות הסיום, כשבמחזור האחרון הם אפילו הפסידו.

 

תראה, יש לנו שחקנים מאוד מאוד מנוסים בקבוצה, שחקנים שכל אחד מהם בפני עצמו עשה משהו בכדורגל. אם זה תיתי ואם זה משה גולדנברג, אייל שטרית, תומר עוואן. לעומת זאת, גם הוד-השרון קבוצה מצוינת, והאמת שאני התפלאתי שהם מעדו. בליגה כזאתי אם אתה מועד פעם אחת זה מספיק בשביל לאבד את העלייה.

 

אז לדעתך אתם עכשיו הפייבוריטים לעלות ליגה?

 

אני חושב שאנחנו עולים ליגה, כן.

 

שיהיה בהצלחה.


 

 

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות