"אני שמח שהצלחתי לשלב את שחקני מחלקת הנוער ולבסס קבוצה על שחקנים מקומיים"

כך אמר רמי אבולעילה, מאמנה של מכבי עירוני יפיע. ביפיע רשמו השנה עונה לא רעה כלל כשהקבוצה מסיימת את הליגה הסדירה במקום השלישי עם מאזן של שמונה ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו וחמישה הפסדים. אבולעילה הצליח ליצור קבוצה מחוברת ובריאה עם אווירה נהדרת ולא ממהר לחפש מועדון אחר. "יש לי כמה הצעות, אבל יפיע היא בעדיפות הראשונה."

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 03-07-2021
  • 11:34

ביפיע הגיע הזמן לסכם את העונה. הקבוצה העירונית עשתה השנה שינוי ושילבה לא מעט שחקני נוער בסגל, רוב השחקנים היו מקומיים והקבוצה רצה יפה עם לא מעט ניצחונות. על התזמורת מנצח לא אחר מאשר רמו אבולעילה, מאמן הקבוצה שרושם לזכותו עונה נהדרת כשהוא משיג את מטרות הקבוצה. אבולעילה עשה השנה עבודה טובה ומסומן בליגות שלנו כמאמן עם עתיד מבטיח ומזהיר.

 

רמי, איך הייתה העונה?

" עשינו עונה נפלאה. בנינו קבוצה בריאה שמתבססת על שחקני בית והדברים הלכו לנו טוב. שיתפנו לא מעט שחקני מחלקת הנוער והצלחנו להתוות את הדרך שלהם במעבר מקבוצת הנוער לבוגרים. זה היה אכזרי שלא נכנסנו בסוף לפליאוף, אך זה הכדורגל."

 

שחקני יפיע - היו קרובים מאוד לפליאוף (צילום: מועדון הכדורגל מכבי עירוני יפיע)

 

מה הייתה המטרה שלכם העונה?

"המטרה בשנה הראשונה בליגה ב' הייתה להישאר בליגה בכבוד. לאחר שראיתי את החומר האנושי שיש בקבוצה החדרתי להם לראש כל הזמן לחשוב על צמרת הטבלה. אני שמח שהצלחתי לקדם הרבה שחקנים צעירים, היו הרבה שחקני בית ששיחקו במקומות אחרים והצלחתי להחזיר אותם לקבוצה. הקבוצה הייתה בנויה על שחקנים מקומיים ובוגרי מחלקת הנוער. אין ספק שזאת הייתה עונה מוצלחת."

 

אבולעילה - חיפש רק לקדם שחקני בית ובוגרי מחלקת נוער (צילום: חגאג רחאל)

 

איפה נראה אותך בעונה הבאה?

"יש לי כמה הצעות, אבל העדיפות הראשונה היא להישאר ביפיע ואם אשאר ביפיע המטרה היא להיות קבוצה בצמרת הטבלה שגם תהיה מועמדת לעליה."

רמו אבולעילה - החזיר את המקומיים מהקבוצות השכנות (צילום: חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות