לירון יגר חתם לעונה נוספת בהפועל עירוני כרמיאל

לאחר עונה המוצלחת בליגה ב' אשתקד, יגר קיבל את המושכות להוביל את הפועל עירוני כרמיאל עונה נוספת. הצוות המקצועי נשאר כמעט שלם כשמצטרפים אליו אריק רבינוביץ מאמן הכושר ומורן הכט האנליסט. יגר: "יש בכרמיאל תנאים מצוינים כדי לקדם ולהצליח ומאמין שבעבודה קשה נעמוד במטרות שלנו העונה."

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 22-07-2021
  • 09:00

בהפועל עירוני כרמיאל מוכנים לעונה שמתקרבת בצעדי ענק. לאחר החתמת לא מעט שחקנים, הגיע זה תורו של הצוות המקצועי להיות בכותרות.

 

אלון ז'אן, מנהל הקבוצה פירסם את הצוות המקצועי שיובל השנה את הקבוצה ובראשו לירון יגר, מאמן הקבוצה שחותם לעונה נוספת בקבוצה.

 

"שמח לפתוח עונה נוספת בהפועל כרמיאל." סיפר יגר. "אחרי שעלינו מליגה ג׳ לליגה ב׳, בעונה שעברה סיימנו ראשונים את העונה והינו רחוקים 2 משחקים מלעלות לליגה א׳. הרגשנו תחושה של החמצה בסוף העונה הקודמת שלא עלינו בסוף וזה השכר לימוד שלנו. המטרות העונה זה כמובן להתברג כמה שיותר גבוה ולהיות בפלייאוף שיוביל למבחנים לליגה א׳. במהלך הפגרה עבדנו קשה בצוות המקצועי, עשינו שינויים, רעננו את הסגל בהבאת שחקנים חדשים. בנינו סגל שחקנים איכותי גם מקצועית וגם חברתית. יש לנו צוות מקצועי מצויין. יש בכרמיאל תנאים מצוינים כדי לקדם ולהצליח ומאמין שבעבודה קשה נעמוד במטרות שלנו העונה."

 

הצוות המקצועי שיוביל העונה את הפועל עירוני כרמיאל (צילום: דוברות הפועל עירוני כרמיאל)

הוסף תגובה
תגובות