חזרה לעצמה : כאוכב ניצחה את הפועל הרצליה

הקבוצה של עודד קוטר, שספגה הפסד מפתיע במחזור הפתיחה, נראתה טוב וניצחה 2-1 את הפועל הרצליה שמצידה חזרה לקרקע לאחר ההופעה הענקית מול כפר כנא במחזור הפתיחה. איאד עודה : ''יהיו הרבה מאבקים, למעלה ולמטה, צריך בשלב הזה לאגור נקודות.'' ניר שיטרית : ''תיקו היה משקף את המשחק.''

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 21-09-2021
  • 10:12

הפועל כאוכב אירחה את הפועל הרצליה למשחק במסגרת המחזור השני בליגה א' צפון. החבורה של עודד קוטר איכזבה במחזור הפתיחה ובמועדון הבינו שכל תוצאה מלבד ניצחון לא תתקבל. מנגד, הפועל הרצליה הגיעה למפגש לאחר שהביסה את הפועל כפר כנא וארז בנודיס קיווה לייצר מומנטום.

 

חמש דקות משריקת הפתיחה המארחת עלתה ליתרון מהיר משער של משער של הבלם מנאר דראושה שהגיע הקיץ מבני ריינה. לאחר השער כאוכב הגיעה לעוד כמה מצבים, אותם לא השכילה לנצל, המחצית הסתיימה ביתרון שברירי לכאוכב.

 

חאלד עזאם תופס את הכדור (צילום : עלאא בדרנה)

 

עבדאללה חג'וג' עם פעולת הגנה (צילום : עלאא בדרנה)

 

החצי השני התאפיין במשחק פיזי ומהיר כששתי הקבוצות היו קרובות לכיבוש. רבע שעה לסיום, חלוצה החדש של כאוכב, מועמר קראקרה כבש את שער הבכורה שלו בקבוצה ובכך הכפיל את התוצאה. 2-0 כאוכב.

 

עבד מורג'אן נותן המון איכות למשחק של כאוכב (צילום : עלאא בדרנה)

 

לאחר השער, כאוכב נסוגה אחורה והפועל הרצליה לחצה את שערו של חאלד עזאם. לאחר מספר מצבים קורצים, אדיר רוטשטיין הצליח לצמק רק בתוך תוספת הזמן. בסיום, ניצחון דחוק לכאוכב.

 

אדיר רוטשטיין רק צימק (צילום : עלאא בדרנה)


איאד עודה בסיום : משחק טוב מאוד שלנו במחצית הראשונה, בה הגענו להרבה מצבים. בחצי השני הצלחנו להכפיל את התוצאה אך נסוגנו אחורה. התמודדנו מול קבוצה מצוינת שהקשתה עלינו מאוד ובאיזשהו מקום לא ציפינו לזה. שמח שבסוף לקחנו את הנקודות, הפנים קדימה.

 

יו''ר הקבוצה התייחס גם לאפשרות של חיזוק הסגל : נצטרך לשדרג את הקבוצה בעמדת ההגנה והקשר האחורי. השבוע צירפנו את מועמר קראקרה המצוין, בטוח שהוא ייתן לנו עוד הרבה ואנחנו סומכים עליו.

 

לסיום, איאד התייחס למצב הליגה : הולכת להיות תחרות קשה, יהיו הרבה מאבקים, הרבה מסתכלות למעלה אבל יש הרבה מה להפסיד כי התחתית תהיה לוהטת, עד כה  ראינו הרבה הפתעות הרבה הפתעות. אחרי ההפסד לערערה כולם היו בהלם, היה משחק חריג בו הגענו להרבה מצבים, הצלחנו להרים את השחקנים כי יש עוד ליגה ארוכה, היום לקחנו שלוש נקודות.''

 

גם מאמנה של כאוכב, עודד קוטר, התייחס לניצחון : ''משחק קשה מאוד נגד יריבה טובה מאוד, שאני שמח שנצחנו אותם .בכל משחק אנחנו צריכים לבוא עם דריכות ולא לקחת דברים כמובן מאליו. היינו ראויים לדעתי לנצחון .מועמר חלוץ מצוין שאני בטוח שיתרום לקבוצה .

 

עודד קוטר : ''אסור לקחת דברים כמובן מאליו.'' (צילום : מאור אלקסלסי)

 

מנכ"ל הפועל הרצליה, ניר שיטרית סיכם ואמר :  ''פתחנו את המשחק עם פיגור מוקדם מגול לא מחויב וזה שיבש עבורנו את העניינים. שיחקנו לא רע בכלל, מאמין שיש השנה בהפועל הרצליה קבוצה טוב. אין ספק שתיקו היה משקף את העניינים, הקבוצה שיחקה טוב, הגיעה למצבים יכלה גם להשוות. לפעמים נקלעים למצב כזה. המטרה שלנו להגיע כמה שיותר גבה, אטרקטיבית."

כאוכב עם ניצחון ראשון בליגה (צילום : עלאא בדרנה)

הוסף תגובה
תגובות