הדרבי של הדרום: דימונה מחכה לכסייפה

האצטדיון בדימונה ילבש חג ביום שיש הקרוב, לקראת משחק העונה שיערך במסגרת המחזור ה-3 בליגה א' דרום, בין מ.ס דימונה לעירוני כסייפה. מצד אחד החבורה של רונן ווינשטיין שנותרה מושלמת אחרי שני ניצחונות ותופסת את המקום הראשון בטבלה, מהצד השני החבורה של מוטי עטר שמציגה יכולת מרשימה מפתיחת העונה. הצפי למשחק כאלף אוהדים. עטר: ״מאמין שיהיה משחק טוב ושהטוב ביותר ינצח״

  • על ידי: לירן ביטון
  • 23-09-2021
  • 08:01

משחק העונה בליגה א׳ דרום יתקיים כבר במחזור ה-3, שמ.ס דימונה מצמרת טבלת הליגה תארח את עירוני כסייפה שמצליחה לצמצם את פער מינוס תשע הנקודות ולהציג יכולת מרשימה.

 

מצד אחד המארחת מדימונה, שרק לפני מס׳ חודשים נלחמה על חייה בליגה ורשמה הישארות הירואית. דימונה המשיכה העונה תחת ידם המאמנת של הצמד המוביל רונן ווינשטיין וישראל אברג'יל, שלאט ועם הרבה שקט הצליחו לבנות קבוצה ראויה לליגה שבינתיים מוכיחה שהיא יריבה שלא יהיה פשוט לנצח אותה.

 

האם צמד המאמנים יוביל את דימונה לניצחון נוסף? (צילום: יח״צ) 

 

דימונה פתחה את העונה עם מהפך אדיר  וניצחון על שעריים בבית, ולאחר מכן התפוצצה על נורדיה עם ארבעה שערים, מה שמעמיד אותה כעת במקום הראשון בטבלת ליגה א׳ דרום, כשהיא חולפת על פני קבוצות שנבנו במטרה לעלות ליגה.

 

בדימונה מבינים היטב את משמעות היריבות בין הקבוצות, ובמהלך השבוע האחרון הקבוצה ערכה אימונים במטרה להכין את הקבוצה על הצד הטוב ביותר. דימונה ידועה כקבוצה ביתית שקשה לקחת ממנה נקודות בבית, והיא תעשה הכל על מנת להמשיך את המומנטום החיובי גם מול כסייפה. 

 

מהצד השני, האורחת עירוני כסייפה שעד כה אפשר לומר עליה שהיא הפתעה גדולה. במהלך הקיץ לא היה ברור בכלל אם הקבוצה תשרוד ותמשיך להתקיים, ובכל זאת בקיץ עבדו קשה כדי להעמיד קבוצה ראויה לליגה.

 

מי שקיבל את המושכות להוביל את הקבוצה על הקווים הוא המאמן המוכשר מוטי עטר, שהרשים אשתקד עם אופקים מרחבים. הנחיתה של עטר הליגה א׳ הייתה רכה, והוא הצעיד את כסייפה לשני ניצחונות מרשימים מאוד בשני המחזורים הקודמים על מרמורק ושמשון תל אביב.

 

כסייפה פתחה את העונה עם מינוס תשע נקודות, ותקווה לבטל את רוע הגזרה ולהתברג בצמרת הליגה בזכות הניצחונות. לקראת המפגש מול דימונה, עטר יצטרך להסתדר ללא הגולר של הקבוצה סייאף אלווהשלה, מי שכבש שערים מכריעים במחזורים הראשונים, אך החליט לעזוב לטייבה. יחד עם זאת היא תחסר גם את אבי מסיקה וסולימאן אבו כף הפצועים. 

 

 

 

מוטי עטר, רוצה להמשיך את המומנטום החיובי גם מול דימונה (צילום: יח״צ)

 

מוטי עטר מאמנה של עירוני כסייפה: ״ההכנות הן אותן הכנות כמו לפני המשחקים הקודמים. אנחנו מאד מכבדים את דימונה ויודעים שאנחנו מגיעים למשחק מול קבוצה טובה שנמצאת במומנטום טוב, קבוצה שהמטרה שלה היא לעלות ליגה ומאמין שיהיה משחק טוב ושהטוב ביותר ינצח.״

 

המפגש האחרון של הקבוצות התרחש לפני שתי עונות בליגה ב׳, מאחר ובעונה הקודמת שתי הקבוצות שיחקו בבתים שונים, וידה של כסייפה הייתה על העליונה. העונה בליגה א׳ ובפתיחה מרשימה של שתי הקבוצות יהיה מעניין לראות איך יסתיים המפגש. 

 

המשחק יתקיים ביום שישי 24/9/21 בשעה 13:00 באצטדיון העירוני בדימונה. הצפי כאלף אוהדים.

הוסף תגובה
תגובות