סיכום מחזור 3: ליגה ב' דרום א'

בליגה ב' דרום א' היה לנו מחזור לפתנאון. מחנה יהודה חוגגת ניצחון חוץ על בית"ר פתח תקווה, כפר קאסם לא מרחמת על הוד השרון עם רביעייה, עמישב מנצחת בהכח ונשארת בפסגה וכמובן גם קלנסוואה לא נשארים פאיירים.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 05-10-2021
  • 20:22

בית א'

בבית א' היו במחזור אחלה של משחקים. מחנה יהודה מנצחת בחוץ את פתח תקווה, הוד השרון מפסידה בבית לכפר קאסם ובשאר המשחקים הייתה חלוקת נקודות שווה.

 

בית"ר פתח תקווה – הפועל מחנה יהודה 1-0

שחקניו של אנדרי אסולין מפתח תקווה רושמים את הפסדם השני העונה עם 1-0 של מחנה יהודה משער של נמרוד מחני כשהוא מדייק מהנקודה הלבנה. מנגד, במחנה יהודה רושמים את הניצחון השני שמעלה את הקבוצה למקום השני בבית עם שש נקודות. במחזור הבא מחנה יהודה יארחו את בית"ר כפר סבא ופתח תקווה יתארחו בטייבה.

 

רמי צבי מאמן מחנה יהודה - רושם ניצחון שני ברציפות (צילום: אלי שמואלי)

 

הפועל הוד השרון – הפועל כפר קאסם 4-2

מסתבר שאפקט החלפת המאמן כן עובד וכפר קאסם עם המאמן החדש שלה מוחמד סמארה משיגה את ניצחונה הראשון העונה על חשבון הוד השרון. בהוד השרון זה היה ההפסד הראשון והקבוצה במצב לא רע כשהיא במקום הרביעי בבית עם ארבע נקודות. במחזור הבא כפר קאסם יארחו את בית דגן והוד השרון יתארחו בספורטינג תל אביב.

 

 

עירוני בית דגן – מ.ס. יפו 2-2

 

בית"ר כפר סבא – ספורטינג תל אביב 1-1

 

בית ב'

בבית ב' היו לנו משחקים מאוד מעניינים. קלנסוואה ומאמנה החדש חוגגים ניצחון על פרדסיה, עמישב מנצחת את הכח ונשארת מושלמת במקום הראשון, צעירי טירה מנצחים את רו"ח תל אביב ובית"ר רמת גן מנצחים בבית את קריית אונו.

 

הפועל קלנסוואה – הפועל פרדסיה 0-4

בקלנסוואה חוגגים את הניצחון השני והעליה למקום השני בבית עם שש נקודות. שחקניו של חיים סירוטקין התרגלו כבר למאמן החדש ובאו חדים למשחק כשמהדקה הראשונה התחילו להבקיע את השערים לרשת של שחקני פרדסיה. בפרדסיה זה היה ההפסד השני העונה ושחקניו של דוד בן שטרית צריכים להתחיל לייצר ניצחונות.

 

חיים סירוטקין - מתחיל ברגל ימין

 

הכח רמת גן – עמישב פתח תקווה 1-0

שחקני עמישב נשארים מושלמים כשהם צופים על כולם מפסגת הטבלה עם תשע נקודות משלושה משחקים. אמנם שלושת הנקודות לא הגיעו בקלות כשאר השער היחיד במשחק הגיע בדקה ה- 88 מרגלו של גל אסולין. בהכח המצב לא מזהיר כשהקבוצה עם שני הפסדים מקום אחד לפני אחרון בטבלה עם נקודה בודדת אחת. שחקניו של איגור ברין חייבים להתחיל לייצר ניצחונות לפי שייפתחו פערים גדולים מדי.

 

צעירי טירה – רו"ח תל אביב 0-2

 

בית"ר רמת גן – הפועל קריית אונו 0-1

 

מוחמד סמארה - מאמן המחזור

 

נמרוד מחני - שחקן המחזור (צילום: יח"צ)

שחקני קלנסוואה חוגגים עוד ניצחון. צילום: חמודי זמירו

הוסף תגובה
תגובות