מחזור 5: נבחרת המחזור בליגה א' דרום בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

המחזור החמישי הסתיים וסיפק לנו לא מעט תוצאות מעניינות, שערים דרמטיים ושחקנים שהרשימו במשחקים. אזור גברה על שמשון תל אביב, אשקלון רשמה ניצחון ראשון העונה, יפו ומרמורק נפרדו בתיקו מאופס, דימונה גברה על הרצליה וכפר שלם ויבנה נפרדו בחלוקת נקודות. כעת נותר לבחור את מצטייני המחזור בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

  • על ידי: לירן ביטון
  • 12-10-2021
  • 18:19

שוער:

אופק עברי (הפועל בקעת הירדן)

השוער הצעיר ששיחק אשתקד בבית״ר נורדיה, עשה העונה מעבר לבקעת הירדן תחת הובלתו של חנן אזולאי, ובמחזור האחרון מול שמשון כפר קאסם במגרשה הביתי הוא הציג יכולת טובה בין קורות השער, ואף שמר על שער נקי מול התותחים הכבדים של רביד גזל. 

 

הגנה:

 

אלעד אשרם (הפועל מרמורק)

המפגש בין מרמורק ליפו אומנם הסתיים בתיקו מאופס וחלוקת נקודות, אבל יש סיבה שערן לוי וחבריו להתקפה לא הצליחו לכבוש שערים. הקבוצה מרחובות מטפחת בשורותיה את אלעד אשרם, בלם צעיר שיש לו עדין גיל נוער. במפגש מול יפו הוא שיחק עם הרבה חכמה, עצר את כל הניסיונות של יפו לכבוש והעניק הרבה שקט למאמנו דוד מרטן. 

 

ספיר יטאח (כפר שלם)

בכפר שלם שלם משחק אחד מהבלמים הטובים בליגה, בלם מוכשר שסוגר את ההגנה ויודע גם לעשות התקפה. במשחק לא פשוט מול מכבי יבנה ספיר היה מהיר מאוד והציג יכולת טובה. אחרי שקבוצתו כבשה את שער השוויון, הוא כבש שער נוסף ועשה מהפך. 

 

אבירם אוחנה (עירוני כסייפה)

הבלם אבירם אוחנה, חתם העונה בשורות מ.ס כסייפה ובמחזור האחרון מול בני לוד הוא הביא למוטי עטר נקודה יקרה מפז. אוחנה הציג יכולת נפלאה בהגנה עם הרבה ניסיון. קבוצתו נקלעה לפיגור במחצית השנייה והיה נדמה שהיא בדרך להפסד שני ברציפות, אוחנה כבש את שער השוויון בתוספת הזמן ומנע מקבוצתו הפסד. 

 

אבירם אוחנה, מביא למוטי עטר נקודה חשובה (צילום: מוטי קדוש) 

 

טל בנש (מכבי יבנה) 

בנש הגיע העונה ליבנה, ומוכיח כל פעם מחדש שהוא החתמה שכל קבוצה צריכה. במשחק לא פשוט מול הקבוצה החזקה כפר שלם, בנש הביא הרבה מהנסיון שלו למגרש, ואחרי שהמארחת הובילה וכבר הייתה בדרך לניצחון, הוא כבש עמוק בתוך תוספת הזמן את שער השוויון ומנע מקבוצתו הפסד בפעם השנייה העונה. 

 

קישור: 

 

ירין דג׳אני (הפועל אזור)

קשרה הנהדר של הפועל אזור, שוב מוכיח שהוא בורג חשוב באזור העונה. במפגש של קבוצתו מול שמשון תל אביב הוא הציג יכולת טובה מהפתיחה, העלה את קבוצתו ליתרון ופתח את המשחק. 

 

עמית גבאי (מ.ס דימונה)

הקשר עמית גבאי שב העונה לשורות מ.ס דימונה, וכל פעם מחדש הוא מוכיח שהוא נכס חשוב מאוד למועדון. גבאי, חזר מהרחקה למפגש מול הרצליה והוכיח כמה הוא משמעותי וסיים כשחקן המצטיין של המשחק. הברומטר של דימונה על המגרש בישל את שער הניצחון בפתיחה, היה מהיר ודומיננטי , ובדקות שהרצליה הייתה טובה יותר הוא עשה בית ספר להתקפת הקבוצה. 

 

עמית גבאי, איש המשחק של דימונה (צילום: יגאל צריקר)

 

עמאר דני (בני אילת)

השחקן המוכשר הגיעה העונה לאילת, מאום אל פאחם מהליגה הלאומית. הוא התחבר מהר מאוד למועדון ומציג יכולת טובה מפתיחת העונה. במפגש האחרון מול עירוני אשדוד, הוא היה אחד מהשחקנים הטובים ביותר על המגרש וגם קינח בצמד שערים בפחות מחמש דקות. 

 

חמאדה אגבריה (ירמיהו חולון)

קשר האמצע שהגיע העונה לחולון הצטיין על המגרש במפגש לא פשוט מול שעריים. אגברייה הציג יכולת מצוינת במשחק והיה הברומטר של הקבוצה על המגרש, וגם בישל גול. אין ספק שבחולון מרוצים מההחתמה של הקשר.

 

התקפה:

 

דולב אברג׳ל (הפועל אשקלון)

שחקן הכנף בן ה-22  של הפועל אשקלון, חתום על הניצחון הראשון של קבוצתו העונה מול בית״ר נורדיה. אברג׳ל שחקן מלא כישרון, הציג יכולת טובה, ואף כבש את שער הניצחון במשחק והביא לאשקלון שלוש נקודות. 

 

מתן ארביב (מכבי שעריים) 

שחקן הכנף, מוכיח לשעריים שהיה שווה להחתים אותו לעונה נוספת, ובמשחק לא פשוט מול הסגולים הוא היה אחד מהשחקנים הדומיננטיים על המגרש וגם כבש את צמד השערים של קבוצתו. 

 

מתן ארביב מסיים עם צמד שעריים מול חולון (צילום: מני בן ארי)

 

חילוף המחזור- אוראל חורב (עירוני אשדוד)

בכל מחזור מחדש אנחנו עדים לחילוף דרמטי שמשפיע על המשחק, הפעם הוא הגיע מהצד של עירוני אשדוד. אחרי שבני לוד הובילה על הצהובים והייתה בדרך לניצחון, אבי אבינו הכניס בדקה ה-80 את הקשר אוראל חורב, והספיקו לו בדיוק 8 דקות על המגרש כדי לכבוש שער ולמנוע מקבוצתו הפסד. 

 

מאמני המחזור- אביבי זוהר ויוסי זוזוט

המחזור החמישי סיפק לנו תוצאות דרמטיות, ומי שבלטו מעל כולם הם אביבי זוהר ויוסי זוזוט. בשקט בשקט בחולון נבנה תלכיד מסקרן, ושילוב של שחקנים מנוסים וצעירים. במפגש לא

פשוט מול שעריים והאקס מוסא בן חיים, זוהר רשם ניהול משחק מצוין וגם כשהיה נדמה שחולון בדרך להפסד, אביבי לא וויתר וגם השער הגיע בתוספת הזמן ונקודה חשובה. חולון נדבקה לצמרת לצד כפר שלם, ואביבי זכה בחוזה לעונה נוספת.

 

גם החבורה הצהובה של יוסי זוזוט עשתה תוצאה מכבד מול החבורה החזקה של עומר פרץ. במשחק קשה מאוד מול הכפר , החבורה של זוזוט ידעה להתעלות על עצמה למרות שהייתה בפיגור, וגם להיחלץ מהפסד בתוספת הזמן.

הוסף תגובה
תגובות
  1. לאתר גולר (עירוניה 12-10-2021, 23:31)
    לא מבין איך אתם לא הכנסתם את אבי אבינו למטמן המחזור לחזור מ-3-1 ל-3-3 נגד אילת וכל זה בזכות הרחפנים והצ׳יפים
  2. בלם סטייק (ש א 13-10-2021, 19:48)
    ללא ספק בנש בלם המחזור סוף סוף הוא הציג עבודת רגליים ביבנה , בחולון הוא עשה רק עבודת ידיים