נקודת רתיחה

סוף השבוע האחרון היה סוער במיוחד, מה שגרם לביטולם של רוב המשחקים בליגות הנמוכות, השבוע הליגות חוזרות, ובגדול.

  • על ידי: ארז נעמן
  • 18-03-2011
  • 09:42

ליגה א דרום, לאחר ההפסד בשבוע שעבר למוליכה, שהיה די צפוי, תצא מכבי יבנה למשחק שהוא מעיין דרבי בשבילה, נגד בפועל מרמורק שנלחמת על הירידה, יבנה, שסיימה כבר את העונה ולא תלחם על העלייה ולא על הירידה, תגיע למשחק משוחררת ותוכל לפתח את המשחק שלה. מכבי קביליו יפו "תארח" את צפרירים למשחק שיכול להוציא אותה מהמשברון הקטן שפקד את הקבוצה, צפרירים לא יהיו קונוסים, זה בטוח. מוליכת הליגה, הפועל ירושלים, תצא למשחק קשה מול הפועל כפר שלם הפתעת העונה, בביתה, כפר שלם יכולה לנצח כל קבוצה.

 

בליגה א צפון בשבוע שעבר היו הרבה ציפיות מאסי גלבוע, הרביעית בליגה, שתנצח את אום אל פאחם ותפתח מחדש את המירוץ לאליפות, אך הקבוצה החביבה חטפה תבוסה כואבת ממוליכת הליגה הגאה, שתצא השבוע לעוד משחק קשה, הפעם בדליית אל כרמל, שרוצה פלייאוף עליון. אילון שווגר וחניכיו יצאו למשחק מאוד חשוב נגד כרמיאל צפת, בעפולה יודעים שהפסד יכול לסבך אותם מאוד במאבקי הפלייאוף, ניצחון, והם בעמדת זינוק טובה לקראת מאבקי העלייה.

 

מחנה יהודה. האם יחזרו למסלול הניצחונות? (צילום: לירן דורף)

 

בליגה ב דרום א, איזה משחק! מוליכת הליגה, ביתר כפר סבא, שכבר רגל וחצי בליגה א, מארחת את השלישית הפועל אזור למשחק שהולך להיות מרתק מאוד, אזור, שרוצה לעלות ליגה, ניצחה בקלילות בשבוע שעבר את אור יהודה בתוצאה 4-2 במשחק שהיה נראה כטיול קליל, השבת, יהיה להם הרבה יותר קשה.

 

בליגה ב דרום ב תארח המוליכה הגאה הפועל קטמון את הרביעית מ.ס אורתודוכסים לוד, למשחק לא קל על הנייר, אבל לאחר ההפסד בשבוע שעבר, תנסה סגנית המוליכה, הפועל שעריים, לחזור למסלול הניצחונות כשתצא למשחק חוץ קשה בשדרות, לעומתה, המנצחת הגדולה של השבוע שעבר, מ.ס שיכון המזרח, תצא למשחק קל אצל מבשרת ציון והיא לא צפויה להתקשות.

 

בליגה ב צפון א תרשיחא נראית בדרך הבטוחה לליגה א, לאחר שבמשחק הקודם הביסה הקבוצה את בית"ר חיפה בתוצאה 7-0. השבוע תתארח המוליכה אצל ג'דיידה מתחתית הטבלה, הקבוצה הביתית רק תרצה לצאת בשלום מהמשחק. כפר מנדא, סגנית המוליכה, תארח את הפועל סכנין לקרב ישיר על המקום השני. יהיה חם בכפר.

 

בליגה ב צפון ב דליית אל כרמל, מוליכת הליגה, הביסה בשבוע שעבר ללא מענה את עוספיה הרביעית בתוצאה 3-0, השבוע היא יוצאת לערערה למשחק שיותר חשוב לקבוצה הביתית שרק רוצה לשרוד בליגה. גבעת אולגה תארח את אום אל גאנם ותחכה למעידה של המוליכה.
 

הוסף תגובה
תגובות