סיכום מחזור 7: ליגה ב' דרום א'

המחזור השביעי בליגה ב' דרום א' הגיע לקיצו ואיתו משחקים נהדרים. עירוני בית דגן מנצחת את טייבה בבית, מחנה יהודה מבקיעה חמישייה בבני יפו, עמישב ממשיכה לנצח ובדרבי של רמת גן ידם של הכח הייתה על העליונה.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 02-11-2021
  • 07:28

בית א'

בבית א' היו משחקים פנטסטיים. בית דגן מנצחת את טייבה, מחנה יהודה מנצחת בחוץ את בנ יפו, הוד השרון מפסידה בבית לבית"ר פתח תקווה ובין כפר קאסם לספורטינג לא ראינו שערים.

 

עירוני בית דגן – בני טייבה 1-2

שחקני בית דגן רושמים את ניצחונם השלישי העונה ומטפסים למקום השני בבית כשהם עם 11 נקודות לאחר שישה משחקים. שחקניו של שוקי סדיס חוגגים שבוע אחר שבוע והפעם משערים של בר סידס ואסף כהן. האורחים מטייבה עלו ליתרון ראשונים עם שער עצמי של שרון עדני מבית דגן, אך זה לא הספיק להם בשביל להשיג נקודות במשחק.

 

שחקני בית דגן - חוגגים (צילום: דוברות עירוני בית דגן)

 

מ.ס. בני יפו – הפועל מחנה יהודה 5-0

שחקניו מחנה יהודה נשארים מושלמים לאחר שישה ניצחונות משישה משחקים ולא מתקשים מול בני יפו עם חמישה שערים. שחקניו של רמי צבי שומרים על יצבות ועקביות וכרגע הם סוללים יפה את דרכם לכיוון הפליאוף, למרות שהוא עוד רחוק. מנגד, שחקניו של אלי משען רושמים את הפסדם השלישי העונה ומתקרבים לתחתית הטבלה בבית.

 

רמי צבי מאמן מחנה יהודה - רושם ניצחון נוסף (צילום: אלי שמואלי)

 

הפועל כפר קאסם – ספורטינג תל אביב 0-0

 

הפועל הוד השרון – בית"ר פתח תקווה 2-1

 

בית ב'

בבית ב' היו משחקים מצוינים. עמישב מנצחת את רו"ח תל אביב בחוץ, הכח רמת גן מנצחת בדרבי, רמת ישראל עם ניצחון גדול על פרדסיה וקלסוואה נעצרו בטירה.

רו"ח תל אביב – מכבי עמישב פתח תקווה 2-1

שחקני פתח תקווה רושמים את ניצחונם החמישי העונה מתוך שישה משחקים ומתברגים במקום השני בבית ומצמצמים את הפער מקלנסוואה שלא מצליחה לנצח השבת. שחקניו של דורון ממן ממשיכים בקו החיובי ולוקחים שלוש נקודות הבייתה. עבור שחקני תל אביב המצב פחות טוב כשהקבוצה בתחתית הטבלה עם ניצחון אחד בודד לאחר שישה משחקים.

 

הכח עמידר רמת גן – בית"ר רמת גן 1-3

בדרבי הרמת גני בין הכח לביתר, הוכחנו שיש קבוצה חזקה אחת בעיר וזאת הכח רמת גן. אמנם שחקני בית"ר עלו ראשונים ליתרון, אך שלושה שערים של שחקני הכח הפכו את התוצאה. שתי הקבוצות נמצאות כעת עם שבע נקודות בטבלה והמצב עבור שתיהן לא מזהיר. כדאי בשתי הקבוצות להתחיל לייצר ניצחונות ולברוח מהתחתית.

 

אור גירו - הוא וחבריו הראו שיש קבוצה אחת בעיר (צילום: רונן דורה)

 

הפועל רמת ישראל – הפועל פרדסייה 1-4

 

צעירי טירה – הפועל קלנסוואה 0-0

לית סלאמה מקלהסוואה, היה מצויין בקבוצתו.

הוסף תגובה
תגובות
  1. ביתר פ"ת ממשיכה להפתיע לטובה. (ברק 02-11-2021, 10:28)
    2 נצחונות רצופים על קבוצות צמרת