"לאף משחק אני לא עולה כפייבוריט"

מחר (שישי 12:45) יערך משחק עונה בליגה א׳ צפון, ובו הפועל בעויינה שתופסת את המקום השני תארח את טבריה שמובילה את הטבלה, כאשר הפער בין שתי הקבוצות עומד על שלוש נקודות. לקראת המפגש מאמנה של בועיינה נידאל שלאעטה, התייחס ליריבה מהצמרת, סיכם את פתיחת העונה של קבוצתו ודיבר על הסגל: "היו שחקנים שרצינו שסירבו לבוא, למרות שהצענו להם יותר כסף בגלל שהם רצו ללכת לקבוצה שיש בה 'שמות'"

  • על ידי: בר קלמנוביץ'
  • 25-11-2021
  • 13:13

הפגרה הסתיימה והכדורגל חוזר ישירות למחזור ה-11 בליגה א׳ צפון, ובו יערך משחק צמרת לוהט בין הפועל בועיינה לעירוני טבריה (שישי 12:45). המארחת בועיינה, תגיע למשחק לאחר רצף של חמישה משחקים ללא הפסד ושני ניצחונות רצופים. 

 

ההצלחה המרשימה של הקבוצה במהלך החודש האחרון מאפשרת לקבוצה של נידאל שלאעטה, להיות הראשונה העונה שיכולה להיצמד אל טבריה בצמרת ולפתוח מחדש את מאבק העלייה, כאשר הפער מטבריה עומד על שלוש נקודות ובמשחק הזה הכל יכול להשתנות. הקבוצה גם לקחה את ההזדמנות בפגרה ויצאה למחנה אימונים, והיא מגיעה למשחק בכושר טוב ועם סגל מלא.

 

מן העבר השני, מוליכת הטבלה טבריה, מגיעה למשחק אחרי שני משחקים רצופים ללא ניצחון, ועכשיו שמפלס הלחץ עולה מובילת הליגה עומדת למבחן חשוב, כאשר ניצחון יכול לאפשר לה להגדיל את הפער בצמרת, ולקרב אותה עוד צעד משמעותי אל המטרה שהציבה לעצמה בתחילת העונה,עליית ליגה.

 

בועיינה תהמם את טבריה? (צילום : מחסאן נסאר)

 

נידאל, איך אתה מסכם את פתיחת העונה?
"פתחנו את העונה טוב, ואנחנו מהקבוצות היציבות בליגה, אנחנו ידענו מלכתחילה שהעונה תהיה מאוד קשה וכל הקבוצות יהיו קשות ולכן התכוננו בהתאם. אסור לשכוח שאנחנו פתחנו את העונה מאוחר ורוב הסגל שבנינו הוא סגל צעיר. היו שחקנים שרצינו שסירבו לבוא למרות שהצענו להם יותר כסף, בגלל שהם רצו ללכת לקבוצה שיש בה "שמות". אני בתור מאמן ידעתי שאנחנו עושים החתמות טובות, שחקנים צעירים שאולי אין להם ניסיון אבל יש להם פוטנציאל וכישרון, ואם נדע לעבוד איתם נכון אז אנחנו יכולים להצליח. ברוך השם בנינו לנו דרך ואנחנו בדרך הנכונה."


אפשר לומר שבועיינה כרגע בכושר הטוב בליגה?
"אנחנו בדרך הנכונה. השחקנים עובדים קשה ויש להם מטרות אישיות בין היתר. אנחנו בדרך הנכונה ואני מקווה שנמשיך בדרך הזו."


משחק גדול וחשוב, אתם מתרגשים?
"בשבילי כל משחק הוא קשה, עצם זה שהתחלנו את ההכנה לליגה מאוחר ובנינו קבוצה מאוחר. חיפשנו שחקנים שיתאימו, והיה לנו קשה להביא שחקנים. אנחנו כל משחק ידענו שאנחנו צריכים להשיג תוצאות, ומקרה של טבריה זה אותו הדבר. אנחנו קבוצה של עבודה, אם לא נתכונן כמו שצריך, ולא רק נגד טבריה נגד כל קבוצה בליגה אנחנו נתקשה. ברוך השם שהשחקנים שלנו יודעים את זה, והם משחקים כל משחק בהתאם. אני יודע שאנחנו הולכים לשחק מול קבוצה שיש לה את הסגל הכי מוכשר בליגה, סגל שהוא אולי הטוב ביותר, הם השקיעו הרבה כסף שמה, אבל בסופו של דבר יש 11 שחקנים מול 11 שחקנים על הדשא, והם מכריעים את התוצאה."

 

 

נידאל שלעאטה : ''הולכים לשחק מול קבוצה שיש לה את הסגל המוכשר בליגה.'' (צילום : חגאג רחאל)


יצאתם למחנה אימון, ספר על ההכנות?
"בגלל שהתחלנו מאוחר לא הספקנו לעשות מחנה אימון, במחנה כזה אתה יכול לגלות הרבה דברים על השחקנים שאתה לא מגלה ביום יום כשאתה נפגש עם השחקנים באימון. המטרה של המחנה הייתה פשוטה, לחזק את הדברים הטובים ולתקן את הדברים הפחות טובים, ובנוסף גם גיבוש חברתי, לצאת לפגרה ביחד ולחזור ממנה ביחד, יש לנו חדר הלבשה מאוד מגובש ומאוד חזק. המחנה עשה טוב לכל הקבוצה."


לסיום, אתם באים למשחק כפייבורטים?
"לאף משחק אני לא עולה כפייבוריט. כמו שאמרתי, יש לנו סגל צעיר מאוד ממוצע גילאים של 21-22, לכן אסור לנו לעלות כפייבוריטים, וזה לא משנה על איזה משחק מדובר. אנחנו צריכים לעבוד קשה בכל משחק, רק ככה נשיג את המטרות שלנו"

צילום : עלאא בדרנה

הוסף תגובה
תגובות
  1. במקרה של הפסד (נידאל 25-11-2021, 16:21)
    אתה לא תמשיך קוטר מחכה בפיננ
  2. עוד קבוצה שרק רוצה לשרוד (טבריה אימפרייה 26-11-2021, 08:43)
    בועיינה היום נוריד לכם תאויר .