רק לעלות : עירוני אשדוד תארח את הפועל אזור

מחר (חמישי) תסתיים פגרת השזרוע בליגה א' כשהמחזור ה-11 ייפתח והוא יפגיש לנו משחק מסקרן במיוחד בין עירוני אשדוד לאזור. שתי הקבוצות נמצאת במרכז הטבלה ושתיהן ינסו להגיע כמה שיותר קרוב לפלייאוף העליון, כדי לעשות זאת הן יצטרכו לצבור נקודות חשובות. מתן ארביב : ''מגיעים למשחק הקרוב לתת הכל בשביל לשמח את המועדון והקהל הגדול שמגיע ודוחף.''

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 24-11-2021
  • 18:44

מחר (חמישי) בשעה 21:00 עירוני אשדוד והפועל אזור יפגשו בסינטטיקו באשדוד למשחק במסגרת המחזור ה-11 בליגה א' דרום. שתי הקבוצות חלמו בתחילת העונה על מאבק בפלייאוף העליון והישרדות בליגה בשלב מוקדם, כרגע המצב בטבלה הוא כזה ששתיהן לא יכולות להרשות לעצמן איבוד נקודות מיותר, והדרך קדימה מתחילה במחזור הקרוב. המשחק האחרון בין הקבוצות, שנערך לפני כשנתיים, הסתיים בחלוקת נקודות דרמטית כשמאור חלבי סחט נקודה לזכות אזור בתוך תוספת הזמן.

 

עירוני אשדוד

לאחר שאשתקד עירוני אשדוד רשמה עונה סבירה, הקיץ בקבוצת האוהדים קיוו להיות חלק משמעותי מהמאבק על הכרטיס לפלייאוף העליון. כרגע נראה שכדי להיות שם לעירוני אשדוד יש עוד המון עבודה. לצד משחקים טובים, החבורה של אבי אבינו איבדה המון נקודות מיותרות וכרגע היא לא מצליחה להציג יציבות. 

 

במחזור האחרון עירוני אשדוד ספגה הפסד כואב במיוחד למכבי הרצליה בחוץ. קבוצת האוהדים הציגה כדורגל טוב ברוב דקות המשחק ורשמה החמצות גדולות, לבסוף היא ספגה שער באשמתו הישירה של השוער אביעד מיארה ונשארה רק עם המחמאות. כעת יש דריכות רבה בקבוצה לקראת המחזור הקרוב כשבמועדון יודעים שאיבוד נקודות נוסף יכול לסבך את המצב בתחתית. עירוני אשדוד צברה נקודה בודדת בשלושת המחזורים האחרונים ויהיה מעניין לראות את מצב הקבוצה לאחר הפגרה הארוכה.

 

אחד השחקנים המשמעותיים שצורפו העונה לקבוצה הוא מתן ארביב. שחקן ההתקפה פתח את השנה בשעריים והציג יכולת טובה אך בעקבות סיבות אישיות הוא בחר לעזוב, כעת הוא רוצה להצליח עם עירוני אשדוד והוא מודע לחשיבות המחזור הקרוב : ''היה מבאס לצאת לפגרה בתחושה של הפסד אבל עבדנו קשה והצוות המקצועי הכין אותנו בצורה הכי טובה שאפשר למשחק הקרוב. לגבי המשחק בהרצליה יצאנו סופר מאוכזבים אחרי ההפסד אך מעודדים מהיכולת ואנחנו מגיעים למשחק הקרוב לתת הכל בישביל לשמח את המועדון והקהל הגדול שמגיע ודוחף ובעזרת השם נשאיר את הנקודות בבית.''

 

אבי אבינו ירגיש את טעם הניצחון לאחר שלושה תוצאות מאכזבות? (צילום : רמי גרידיש)

 

הפועל אזור

גם בהפועל אזור נערכים למשחק קשה וחשוב וכמו עירוני אשדוד, גם הקבוצה של ליאור ראובן לא מצליחה לשמור על יציבות. לצד תצוגות טובות וניצחונות גדולים, הפועל אזור הפסיד  העונה בצורה מאכזבת מספר פעמים ובמועדון מדברים על החשיבות של לקחת נקודות מול יריבה ישירה.

 

במועדון בחרו לקראת המשחק שלא להתראיין כדי לנסות לשמור על אווירה שקטה ומרוכזת ולשנות את המומנטום לאחר ההפסד במחזור הקודם לחולון. ליאור ראובן יחסר את חן נוגן המורחק.

 

 

הפועל אזור רוצה לנצח את עירוני אשדוד בחוץ (צילום : איתן ידגר)

צילום : רמי גרידיש

הוסף תגובה
תגובות
  1. מחר תומר (עירוני 24-11-2021, 19:22)
    ‏מחר תומר בן חיים תופר את אבי אבינו
  2. תומר תזכור לנו חסד תרחם (דורון 24-11-2021, 22:30)
    תומר אוהבים אותך וואלק אם לא הסוכן ההוא לוקח אותך לשם אזור בליגה ב אתה הכי טוב בליגה