חזרה לנצח: שמשון ת״א גברה על לוד 0-3

אחרי ההפסד המאכזב לכפר שלם, החבורה של צביקה לוי התאוששה על חשבונה של לוד החלשה כשהיא כובשת שלושה שערים וחוזרת למסלול הניצחונות. צביקה לוי: ״אנחנו כבר חושבים על המשחק הקשה מאוד בשישי מול אשקלון, בידיעה שאסור לבוא יהירים.״

  • על ידי: אוהד רון
  • 02-12-2021
  • 08:59

לאחר ההפסד בחמישי האחרון לכפר שלם, הדבר האחרון שרצתה שמשון ת"א זה לגרור איבוד נקודות נוסף שיסבך אותה בתחתית הליגה. ומנגד בני לוד הגיעה למשחק לאחר  איבוד נקודות נגד מרמורק, וגם הם ידעו שהמשחק מול שמשון זו אולי ההזדמנות האחרונה שלהם להציל לעצמם את העונה.

 

הקבוצה מכרם התימנים פתחה את המשחק בסערה ומהדקה הראשונה הראתה עליונות בכמה דרגות אל מול הקבוצה מלוד, ורק חוסר מזל מול השער מנע משמשון לעלות ליתרון כבר בדקות הראשונות שהשופט לא אישר שער ודאי של שמשון שכדור עבר את הקו .

 

כל זה לא מנע משחקני שמשון שנראו מאומנים להמשיך ולתקוף, עד שבדקה ה20 ירין מוגרבי מסיים מול השער וקובע 1-0 מוצדק לשמשון .
שחקני לוד נראו חסרי אונים ולמעט התקפה אחת במתפרצת לא הצליחו לסכן את שערו של פלזנטל .

 

לחצי השני עלו שחקני שמשון מפוקסים יותר והצליחו לסיים את המשחק בשני שערים מהירים של איברהים ג'וברה הרכש שהגיע ממכבי חיפה .

 

בסיום ניצחון מוצדק לשמשון ת"א שכנראה הופכת למרעננת הרשמית של הליגה, ומנגד בני לוד שבדרך הבטוחה לליגה ב'.

 

מאמנה של שמשון ת"א, צביקה לוי בתגובה: ״הגענו למשחק קשה מאוד שמח מאוד שהשחקנים שלי הבינו את משמעות המשחק עבדו על המגרש בצורה נכונה ויעילה. עשינו ניצחון חשוב מאד להמשך הדרך. אנחנו כבר חושבים על המשחק הקשה מאוד בשישי מול אשקלון בידיעה שאסור לבוא יהירים.״

הוסף תגובה
תגובות
  1. נחישות ולב והכבוד יבוא (משה קינדיל 02-12-2021, 14:57)
    גאים בכם שמשונים שלי