יונתן ורטיקובסקי בתחזית ליגה ב' צפון מחזור 11

לאחר הפגרה ופתיחת הסיבוב השני כל הקבוצות הסירו את החלודה, והפנים לכיוון המחזור ה-11 שמגיע אלינו בשישי הקרוב עם משחקים נהדרים. לדעתי יהיה קרב קשוח בין צפת לכרמיאל, בני שפרעם ינסו לשמור על מעמדם כלא מנוצחים, מכבי נווה שאנן לא יתקשו נגד איכסל ושבית"ר חיפה ישיגו ניצחון חוץ בכפר קרע. מה לגבי שאר התוצאות? כל הפרטים בתחזית שלפניכם.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 09-12-2021
  • 09:27

ליגה ב' צפון א'

הפועל עירוני צפת – הפועל עירוני כרמיאל

שחקני צפת מגיעים לאחר תיקו מאכזב בסכנין וינסו להשיג את הניצחון הראשון בסיבוב השני במגרשם הביתי. שחקני כרמיאל מגיעים לאחר הפסד 2-0 בבני ממב"ע במחזור האחרון, וינסו לחזור למסלול הניצחונות על חשבון שחקניו של אלון אלוק. לדעתי, שחקני כרמיאל יצליחו להשיג ניצחון חוץ במשחק זה.

 

שחקני צפת - האם יצליחו לחזור למסלול הניצחונות? (צילום: יגאל שיש - צילום ומדיה הפועל צפת)

 

איחוד מג'דל כרום – צעירי סכנין

שחקני מג'דל כרום עדין לא חוו תחושת ניצחון העונה, והקבוצה מדשדשת בתחתית הטבלה בבית. מנגד, שחקני סכנין שנעצרו בשבוע שעבר ע"י שחקני צפת עם תוצאת תיקו 1-1. אני מעריך שבסכנין לא יתקשו במיוחד ויצליחו לנצח במשחק.

 

מכבי בני ג'דידה מכר – בני טובא זנגריה

על הנייר בני ג'דידה נראית רמה אחת מעל טובא, אך ביום טוב שחקניו של זוהיר פלאח יכולים להוות יריב ראוי לכל קבוצה. בג'דידה מגיעים לאחר הפסד לכפר מנדא במחזור הקודם וינסו לחזור למסלול הניצחונות. בטובא, מגיעים לאחר מחזור חופשי ומקווים לא להתחיל את הסיבוב השני עם הפסד. אני מאמין שבג'דידה יצליחו לשמור על הבית ולקחת את שלושת הנקודות.

 

אחווה כפר מנדא – בני ממב"ע

שחקניו של אחמד סבע מגיעים בכושר שיא לסיבוב השני כשפתחו אותו עם ניצחון קליל על מכבי ג'דידה מכר. מנגד, שחקניו של ווג'די קיש מרמת הגולן מגיעים במומנטום נהדר לאחר ניצחון ביתי על כרמיאל ורצף יפה של ניצחונות גם לפני הפגרה, אך בטוח שיהיה להם לא פשוט נגד שחקני כפר מנדא החזקים. אני מהמר על תיקו במשחק הזה.

 

שחקני כפר מנדא - יחגגו גם אחרי המשחק הבא? (צילום: חגאג רחאל)

 

בית"ר נהריה – אחי עכו

זה הולך להיות משחק בין שתי קבוצות מאוד שוות כוחות. גם נהריה וגם עכו הצליחו להשיג השנה ניצחון בודד בלבד והן מככבות בתחתית הטבלה מתחילת העונה. המזל הגדול של הקבוצות הללו שיש להן בתחתית את עירוני בני שעב והפועל דיר חנא שככל הנראה יצילו אותן מירידת ליגה. אני מאמין שהמשחק יסתיים בתוצאת תיקו.

 

איחוד בני שפרעם – מכבי עירוני יפיע

שחקניו של פיראס מוגרבי משפרעם מגיעים מושלמים כשהם עם שמונה ניצחונות משמונה משחקים וכרגע נראים כקבוצה שנמצאת ברמה מעל הליגה. מנגד, החבורה של רמי אבולעילה מיפיע שעושה בנתיים עונה יפה ומגיעה לאחר ניצחון גדול בעכו. אני מהמר שיהיה משחק טוב ואטרקטיבי, אל בסיומו שחקני שפרעם יהיו עם שלוש נקודות.

שחקני יפיע - יצליחו להתמודד מול שחקני שפרעם? (צילום: חגאג רחאל)

 

הפועל עירוני עראבה – הפועל בני כאבול

מדובר במפגש בין שתי קבוצות צמודות מאוד ששתיהן עם שלושה ניצחונות השנה. שתיהן לא מצליחות לייצר רצף כלשהו של ניצחונות, אך בקלות הצליחו לעקוף את ארבעת הקבוצות שנמצאות מתחתיהן בטבלה. עראבה מגיעים בכושר טוב יותר לסיבוב השני ואני מעריך שהם יצליחו להשיג ניצחון שני ברציפות.

 

ליגה ב' צפון ב'

 

מכבי נוג'ידאת אחמד – הפועל בני מוסמוס

שחקניו של עבאס סואן רושמים בינתיים עונה נהדרת עם המון ניצחונות יפים. במחזור הקודם הם הוסיפו לרזומה ניצחון ביתי על צעירי אום אל פאחם. מנגד, שחקניו של זיאד אגרבייה לא מראים יציבות גדולה העונה ולאחר רצף של שלושה ניצחונות בסיום הסיבוב הראשון, הם פתחו את הסיבוב השני עם הפסד. לדעתי, הניצחון יהיה של שחקני נוג'ידאת.

זיאד אגרביה - רוצה לחזור למסלול הניצחונות (צילום: דוברות בני מוסמוס)

 

מכבי עוספיא – מ.ס. טירת הכרמל

שחקני עוספיא מגיעים לאחר מחזור חופשי וינסו להשיג את הניצחון השלישי העונה שיכול לעלות אותם מהמקום האחרון בטבלה. בטירת הכרמל, שחקניו של מאור סיסו רשמו הפסד לנווה שאנן במחזור הקודם וירצו לחזור למסלול הניצחונות. אני מאמין שטירת הכרמל יצליחו להשיג פה ניצחון חוץ.

 

צעירי אום אל פאחם – מ.ס. פרדס חנה / כרכור

שחקני אום אל פאחם מגיעים לאחר הפסד לנוג'ידאת במחזור הקודם שלא נתן להם לפתוח את הסיבוב השני ברגל ימין, אל מקווים לעשות זאת נגד שחקני פרדס חנה. מנגד, שחקני פרדס חנה שגם מגיעים לאחר הפסד, לשחקני כפר כמא. לדעתי, המשחק יסתיים בתיקו.

 

מכבי נווה שאנן אלדד – אחי איכסל

שחקניו של ליאור טל מגיעים לאחר ניצחון על מ.ס. טירת הכרמל עם פנדל מדויק של נועם בראון. הסיבוב השני התחיל טוב בנווה שאנן וינסו לשמר את המומנטום החיובי. מנגד, גם באיכסל מגיעים לאחר ניצחון עם 3-1 על שחקני בני מוסמוס. אני חושב שזה יהיה משחק צמוד, אך בסיומו שחקני נווה שאנן יקחו את שלושת הנקודות.

 

שחקני נווה שאנן - ישיגו ניצחון שני ברציפות? (צילום: אורן יזירף, דוברות מכבי נווה שאנן אלדד)

 

סנדרלה גלבוע – הפועל רמות מנשה/מגידו

שחקני גלבוע מגיעים לאחר תוצאת תיקו מול בני כפר קרע במחזור הקודם ושחקניו של אלעד ברצור מגיעים לאחר הפסד לשחקני בית שאן. על הנייר גלבוע עם מאזן טוב יותר, אך שחקני רמות מנשה רוצים להבטיח את הישארותם בליגה ולכל משחק הם יגיעו דרוכים במיוחד. אני מעריך שרמות מנשה יצליחו להשיג ניצחון חוץ.

 

שחקני רמות מנשה - יחגגו ניצחון חוץ השבוע? (צילום: דוברות רמות מנשה מגידו)

 

איחוד בני כפר קרע – בית"ר חיפה

שחקני כפר קרע מגיעים לאחר תוצאות תיקו ללא שערים כשפגשו במחזור הקודם בגלבוע ובית"ר חיפה הצליחו להשיג ניצחון גדול על הפועל טירת הכרמל. עבור כפר קרע כל נקודה חשובה בשביל לחמוק מתחתית הטבלה ושחקניו של אורן זילכה מחיפה ירצו לנצח בניסיון לעלות למקום השני בבית. הימור שלי: ניצחון חוץ לחיפה.

 

הפועל דליית אל כרמל – הפועל בית שאן

בדליית אל כרמל רושמים שני ניצחונות בלבד לאחר תשעה משחקים ושחקני רמות מנשה נושפים בעורפם כל הזמן. בבית שאן, החבורה של שראל אזולאי כבר במקום הרביעי בטבלה ומגיעים לאחר ניצחון גדול על רמות מנשה וינסו לייצר המשכיות. אני חושב שבית שאן יצליחו להשיג ניצחון חוץ שני ברציפות.

 

שלו אובניש ועמית סלם מבית שאן - יחזור להבקיע? (צילום: דוברות הפועל בית שאן)

 

אחי ביר אל מכסור – איחוד בני באקה

שחקני ביר אל מכסור עדין ללא ניצחונות העונה וינסו לשמור על הבית כשהם מארחים את שחקני בני באקה החזקים. בבאקה, נחו בשבוע שעבר וינסו להשיג ניצחון חוץ ועם קצת מזל גם לעלות למקום הראשון בבית. לדעתי לשחקני באקה לא יהיה קשה מדי להשיג את הניצחון חוץ.

יונתן ורטיקובסקי בתחזית למחזור 11 בליגות ב' צפון צילום: עינה קפלן

הוסף תגובה
תגובות