סיכום מחזור 13: ליגה ב' צפון ב'

ליגה ב' צפון ב' נהנה לנו השבת מחזור פנטסטי עם יופי של כדורגל. נווה שאנן מנצחים בעוספיא, אום אל פאחם מענישים את מ.ס. טירת הכרמל, בית"ר חיפה מנצחים את רמות מנשה וכפר קרע מפסידים בבית לבני באקה.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 27-12-2021
  • 09:36

בית א'

בבית א' הקבוצות דואגות שכל שבת יהיה לנו מעניין, אך שהשבת היה מעניין במיוחד. נווה שאנן ניצחו בעוספיא, צעירי אום אל פאחם ניצחו את מ.ס. טירת הכרמל ובין פרדס חנה/כרכור לבני מוסמוס היו 8 (!) שערים.

 

מכבי עוספיא – מכבי נווה שאנן אלדד 2-1

שחקניו של ליאור טל מנווה שאנן חוזרים לנצח לאחר הנפילה נגד בני מוסמוס במחזור הקודם ולא מתקשים נגד נועלת הטבלה. בשורות נווה שאנן מבקיעים ליאור דהן וגל אלקנתי. בעוספיא עומרי מאלק צימק את התוצאה עם שער משלו.

 

שחקני נווה שאנן - חזרו לנצח (צילום: דוברות מכבי נווה שאנן אלדד)

 

צעירי אום אל פאחם – מ.ס. טירת הכרמל 0-1

שחקניו של מאור סיסו מטירת הכרמל חשבו שיצליחו להשיג ניצחון שני ברציפות, אך החבורה מאום אל פאחם הרסה להם את החגיגה. עומרי טויל כבש את השער היחיד במשחק בדקה השלישית ומאז ועד תום תשעים הדקות לא היה שום שינוי בתוצאה.

 

פרדס חנה/כרכור – בני מוסמוס 4-4

 

בית ב'

בבית ב' היו מלא הפתעות השבת. הפועל טירת הכרמל ובית שאן נפרדו ללא שערים, בית"ר חיפה ניצחו בבית את רמות מנשה/ מגידו ובין כפר קרע ובני באקה - ידם של האורחים הייתה על העליונה.

 

הפועל טירת הכרמל – הפועל בית שאן 0-0

חנא פרהוד, המאמן הטרי של טירת הכרמל קיווה להשיג ניצחון שני ברציפות, אך נגד שחקני בית שאן זה לא קרה. במשחק היו לא מעט מצבים, אך לאחר 90 דקות של כדורגל לא ראינו אף שער וכל קבוצה לקחה נקודה.

 

חנא פרהוד - לא נראה מרוצה במיוחד (צילום: אלמוג אליאס)

 

בית"ר חיפה – הפועל רמות מנשה 0-2

אורן זילכה וחבורתו רושמים ניצחון נוסף לרזומה. במחצית הראשונה זה היה נראה שזה הולך להיות משחק ללא שערים כלל, אך שער של אופק חרזי בדקה ה- 67 ושער של דודו אפללו 10 דקות לאחר מכן הביאו לשחקני חיפה את הניצחון. ברמות מנשה, שחקניו של אלעד ברצור ינסו להשיג ניצחון במשחק הבא.

 

איחוד בני כפר קרע – איחוד בני באקה 1-0

צילום: אלמוג אליאס

הוסף תגובה
תגובות