סיכום מחזור 15: ליגה ב' צפון א'

ליגה ב' צפון א' סיפקה לנו השבת מחזור מרגש עם המון שערים, ניצחונות, הפסדים ודרמות. במאבק על צמרת בית א' כרמיאל מנצחת את כפר מנדא, צפת מנצחת בבני ג'דידה, דיר חנא מוציאה נקודה מצעירי טמרה וצעירי סכנין מענישים את שחקני טובא

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 10-01-2022
  • 08:34

אחווה כפר מנדא – הפועל עירוני כרמיאל 1-0

במשחק הענקיות של בית א' מסתבר שידם של כרמיאל הייתה על העליונה, כששחקניו של רפי בוסקילה מגיעים למשחק בין שתי הקבוצות החזקות בבית ולוקחת את הנקודות משערו של הייתם טנוס בדקה ה- 26. שחקניו של אחמד סבע רושמים הפסד שני ברציפות וינסו במשחק הבא לחזור למסלול הניצחונות.

 

שחקני כרמיאל - חוגגים ניצחון (צילום: דוברת הפועל עירוני כרמיאל)

 

מכבי בני ג'דידה – הפועל עירוני צפת 2-0

שחקניו של אלון אלוק רושמים ניצחון חוץ נוסף לרזומה ולוקחים שלוש נקודות חשובות בניצחון חוץ בג'דידה. השער הראשון הגיע מרגליו של צבי גרינברג והשני מהחלוץ האגדי ארד אלבז. בצפת ממשיכים להיצמד לצמרת הטבלה ומקווים להצליח להגיע לפליאוף בסיום העונה הסדירה. בג'דידה זה היה ההפסד השישי העונה ומקווים להמשיך לצבור נקודות במחזור הבא.

 

שחקני צפת - ממשיכים לחגוג (צילום באדיבות: יגאל שיש - צילום ומדיה הפועל צפת)

 

 

מכבי אחווה שעב – בני ממב"ע 3-3

לאחר משחק הפכפך עם שישה שערים כל קבוצה לוקחת נקודה לביתה. עבור שעב כל נקודה קריטית, לאור מצב הקבוצה שמתחילה לדשדש בתחתית הטבלה ושחקניו של ווג'די קיש מרמת הגולן יכולים לחוות הרגשת פספוס לאור הכושר הטוב של הקבוצה.

 

שחקני בני ממב"ע - לא הצליחו לקחת שלוש נקודות משעב (צילום: דוברות בני ממב"ע)

 

הפועל דיר חנא – מ.כ. צעירי טמרה 2-2

 

עירוני בני כאבול – אחי עכו 0-2

 

הפועל בני טובא – צעירי סכנין 2-0.

שחקני כרמיאל - אוהבים לחגוג ניצחונות (צילום: דוברות הפועל עירוני כרמיאל)

הוסף תגובה
תגובות