יוסי גורדנה חתם בהפועל בני יהוד

לאחר האכזבה הגדולה שהייתה מהמאמן מיכאל קרבינסקי במחזורים האחרונים שכמעט ועלו למועדון מיהוד מלעלות לפלייאוף. במועדון החליטו להחתים את המאמן המנוסה יוסי גורדנה. יוסי בתגובה:"יש מועדון טוב ביהוד עם תנאים מצויינים הרבה מעבר לליגה ג’, המטרות ברורות"

  • על ידי: אוהד רון
  • 10-01-2022
  • 10:34

הפועל בני יהוד אכזבה במחזורים האחרונים תחת הדרכתו של המאמן מיכאל קרבינסקי, ובמועדון החליטו להחתים מאמן בכיר ומנוסה בדמות יוסי גורדנה במטרה להמשיך את ההתקדמות שנעצרה במחזורים האחרונים. גורדנה יחליף את מיכאל לאחר שהאחרון שביקש להשתחרר מהקבוצה. 

 

יוסי אמר לאחר החתימה:"שמח לבוא למועדון כמו בני יהוד. למרות שמדובר במועדון בליגה ג׳, המועדון הגיע לפלייאוף עליון ומשם יש סיכוי טוב לעלות לליגה ב׳. יש תנאים מצויינים ביהוד שלדעתי לא נופל ממועדונים בליגות גבוהות יותר. שמח לשתף פעולה עם תמיר בן שושן ורותם בר יוסף. "

 

לגבי מטרות יוסי אמר:"המטרות ברורות הגענו לפלייאוף עליון וחשוב למועדון להמשיך את ההתקדמות ולעמוד ביעדים אותם הגדרנו. שיהיה לנו בהצלחה"

 

תגובת המנהל המקצועי רותם בר יוסף:  ״כבר בתחילת העונה ישבתי עם יוסי בניסיון לגייס אותו לצוות המאמנים שלנו, אך אז לצערי זה לא צלח. כאשר התקבלה ההחלטה על השינוי בעמדת המאמן לקבוצה הבוגרת, הבחירה ביוסי הייתה קלה. הפערים שהתגלו בקיץ נפתרו ולאחר שיחה קצרה וסיכום הדברים יצאנו לדרך. אני מאוד שמח על הצטרפותו למועדון שלנו. מאחל ליוסי המון הצלחה ובטוח שיחד נמשיך את התקדמות הקבוצה ונעמוד ביעדים אותם הגדרנו״

 

שיהיה בהצלחה!

יוסי גורדנה יחד עם המנהל המקצועי של המועדון רותם בר יוסף.

הוסף תגובה
תגובות
  1. מאמן גדול זכיתם (ליהוד 10-01-2022, 14:13)
  2. גורדנה מספר 1 (ליהוד 10-01-2022, 14:13)