סיכום מחזור 16: ליגה ב' דרום א'

בליגה ב' דרום א' קיבלנו השבוע מחזור מרשים כאשר בית"ר פתח תקווה ניצחה את הוד השרון, מחנה יהודה לא התבלבלה מול שחקני יפו, קלנסוואה נעצרת נגד טירה ועמישב חטפו בראש מרו"ח תל אביב

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 16-01-2022
  • 10:58

בית א'

בית א׳ כהרגלו סיפק לנו מחזור מסקרן כאשר בית"ר פתח תקווה מנצחת את הוד השרון, מחנה יהודה לקחו בקלות שלוש נקודות נגד יפו ובין בני טייבה לבית דגן לא היו שערים כלל.

 

בית"ר פתח תקווה – הפועל הוד השרון 0-1

בקרב על סגנות הולכת הבית שחקני פתח תקווה היו עם ידם על העליונה, כשהם מנצחים את הוד השרון עם שער קטן של רואי מנטש בדקה ה- 31 שעושה את ההבדל. בהוד השרון זה היה ההפסד החמישי העונה ושתי הקבוצות הללו ימשיכו להילחם גם בשני המחזורי שנותרו עד לסיום הליגה הסדירה. דודו חלף עושה עבודה נהדרת בביתר פ"ת ומי האמין שיוביל אותם לפלייאוף העליון. נכון שיש עוד 2 מחזורים אבל הקבוצה נראית נהדר. שאפו!

 

הפועל מחנה יהודה – מ.ס. בני יפו 0-3

שחקניו של רמי צבי לא מתבלבלים ורושמים את הניצחון ה- 11 שלהם העונה. אלירן בבדזנוב פתח את הסכר בדקה ה- 15 ובהמשך אלמוג פינטו ואורן שירי הוסיפו שערים משלהם. עבור בני יפו זה היה ההפסד החמישי העונה והקבוצה עדין יכולה להישאר בתמונת המאבק על כרטיס כניסה לפליאוף.

 

צחי שרון - שומר על רשת נקייה (צילום: אמיר חאג' יחיא)

 

שמשון בני טייבה – עירוני בית דגן 0-0

 

בית ב'

בבית ב' זה היה מחזור עם מלא הפתעות. בדרבי הרמת גני הכח לקחו שלוש נקודות, קלנסוואה נעצרו נגד טירה, פרדסיה ניצחו את רמת ישראל ועמישב הפסידו בבית לרו"ח תל אביב.

 

הפועל קלנסוואה – צעירי טירה 1-1

שחקניו של חיים סירוטקין מקלנסוואה נעצרים לאחר רצף יפה של ניצחונות, לאחר שבשבוע שעבר שהם ניצחו 8-0 בוינטר. את כרטיס הכניסה לפליאוף כבר השיגו , וכל מה שנותר זה לשמור על האנרגיות ולהעביר את שני המחזורים שנותרו לסיום הליגה הסדירה. עבור שחקני טירה זאת הייתה נקודה חשובה, כשהקבוצה במקום הרביעי, ארבע נקודות מתחת למקום השלישי שממנו נכנסים לפליאוף העליון. לקלנסוואה כבש גיא דיין  מהנקודה הלבנה ובטירה זה היה אחמד גבארה. קלנסוואה שנחשבים לקבוצה הטובה בליגה ב יכולים להמתין בראש שקט לקראת משחקי הפלייאוף. חיים סירוטקין מאמן מצוין שבנה קבוצה נהדרת במועדון החזק בליגה ב׳.

 

גיא דיין - ידע לדייק מהנקודה הלבנה (צילום: חמודי זמירו)

 

מכבי עמישב פתח תקווה – רו"ח תל אביב 3-2

שחקני רו"ח תל אביב חוגגים ובגדול לאחר ניצחון ענק על שחקני עמישב. האורחים מתל אביב השיגו את ניצחונם השני העונה והאנרגיות החיוביות מילאו את חדר ההלבשה. עבור עמישב זה היה ההפסד הרביעי העונה וכדאי לשחקני הקבוצה להשיג ניצחונות במשחקים האחרונים. בשורות המארחים הבקיעו מאור עידה ועדן שעשע ובשורות האורחים אלה היו אלון גריידינגר עם צמד וצח דרעי.

 

בית"ר רמת גן – הכח עמידר רמת גן 3-1

 

הפועל פרדסיה- הפועל רמת ישראל 0-1

 

שחקני קלנסוואה - נעצרו בטירה (צילום: דוברות קלנסוואה)

הוסף תגובה
תגובות
  1. כתב מתחיל (אלי 16-01-2022, 13:02)
    יונתן אין לך מושג. המשחק של קלנסוואה היה בטייבה בכלל ולא בטירה. מה קרה אתה לא יכול לפרגן לסגולים מהכח
  2. טייבה (טייבה 16-01-2022, 14:45)
    מאמן טייבה ליצן ! חילופים מהבית אין לך מושג ....
  3. אוהד (אוהד 16-01-2022, 17:21)
    מאמן בובה שחקנים טובים לא פותחים בהרכב ??יש שחקנים מציינים שלא מקבלים דקות אין הסבר גם חילופים לא נכונים פשוט מאוד !
  4. משחק (אמיר נעים 17-01-2022, 02:34)
    המשחק בין עמישב לרואה חשבון משחק מכור בוזגלו שחק אותה חולה קרונה וקבל מעטפה הביתה , ליאור בן שושן חגג ניצחון אבל לעולם לא מחליף נעלים הקמצן הגנב
  5. ל - 4 ההזוי (עו"ד נייטרלי 17-01-2022, 09:30)
    לרו"ח ת"א אין כסף אפילו למעטפה ריקה, אז בטח לא לקנות משחקים. הקבוצה מתקיימת ללא שכר שחקנים וכמעט ללא תקציב ואתה סתם מדבר לשון הרע ועלול להיתבע ע"י אוהד בוזגלו, ליאור בן שושן או אפילו הקבוצות עצמן.