סיכום מחזור 16: ליגה ב' דרום ב'

ליגה ב' דרום ב' סיפקה לנו מחזור עם הרבה שערים והמון הפתעות כאשר לוד רשמה ניצחון על שדרות, מעלה אדומים הובסה ע״י באר שבע, שגב שלום רשמה ניצחון גדול ושני משחקים הופסקו בגלל מזג האוויר

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 16-01-2022
  • 12:08

בית א'

בבית א' ראינו מבול של שערים. שחקני לוד רשמו ניצחון על שדרות בבית ומתקרבים לפלייאוף העליון. באר שבע מענישה את מעלה אדומים עם ארבעה שערים וגם ערד תפסו את רהט ביום לא גדול.

 

הפועל לוד – מכבי עירוני שדרות 0-3

שחקני לוד לא התקשו בהתמודדות נגד שחקני שדרות שמדשדשים להם בחלק התחתון של הטבלה בבית. עבור שחקני לוד זה היה ניצחון חשוב שביסס את מעמדם במקום השני בבית. ירין הלל הבקיע את השער הראשון, גיא סלוצקי את השער השני ופיני מתנה את השער השלישי.

 

שחקני שדרות - לא הצליחו לשמור על רשת נקייה (צילום: דף הפייסבוק מכבי עירוני שדרות)

 

בית"ר מעלה אדומים – מכבי באר שבע 4-0

 

צעירי רהט – מ.כ. ערד 4-0

 

בית ב'

בבית ב' היו לנו ארבעה משחקים, אך רק שניים מהם הגיעו לסיומם. בקריית מלאכי המשחק בוטל עקב הגשמים, ירושלים גברה על גדרה ומתקרבת בצעדי ענק לפלייאוף העליון, שגב שלום מנצחת את רמלה ובין שיכון המזרח לקריית גת המשחק נעצר לאחר 55 דקות בלבד.

 

מ.כ. ירושלים – הפועל גדרה 1-2

תחת גשם שוטף הירושלמים רושמים ניצחון חשוב שמעלה אותם למקום השלישי והחשוב בבית כשהם משווים את כמות הנקודות לגדרה. שתי הקבוצות בדיוק עם אותם המאזנים, אך הפרש השערים לטובת הירושלמים. בשורות ירושלים עזר ארביב וניסים אסרף הבקיעו את השערים ובגדרה בעיטת פנדל מדויקת של משה אוחיון צמצמה את התוצאה.

 

הפועל שגב שלום – מ.ס. רמלה 4-6

שחקני שגב שלום רושמים ניצחון חשוב שמעלה אותם למקום השביעי והחשוב בבית לאחר משחק הפכפך עם המון שערים לאחר 90 דקות של כדורגל.. ברמלה, זה היה ההפסד השישי העונה והקבוצה יכולה להיות רגועה ממצבה בטבלה ולהתכונן למשחק הבא. עטאף אבו בילאל משגב שלום בלט במיוחד עם שלושער משלו.

אחמד אבו בלאל - הוא וחבריו לקבוצה ידעו לבצע את העבודה (צילום: פרטי)

 

מ.ס. שיכון המזרח – בית"ר קריית גת

המשחק נעצר בדקה ה- 55 בעקבות הגשמים כשלוח התוצאות מראה על 1-1

 

קהל קריית מלאכי - נשאר משועמם השבת (צילום: מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות