בלאגן ברמלה: הקבוצה תשחק עם נוער הערב מול ירושלים על מקום בפלייאוף

לא שקט ברמלה, הקבוצה שרק עלתה ליגה העונה ורושמת עונה נהדרת, ואף יכולה להתמודד על מקום בפלייאוף העליון נמצאת במצב לא טוב. זאת לאחר ששחקני הקבוצה החליטו להחרים את האימונים לטענתם מאחר ולא שולמו להם משכורות, ועקב המצב השחקנים התאגדו ושלחו לקבוצה מכתב מעו״ד. הערב (מוצ״ש) הקבוצה תשחק מול מ.כ ירושלים בקרב על הפלייאוף העליון, ורמלה צפויה לעלות למשחק הזה עם שחקני נוער

  • על ידי: לירן ביטון
  • 22-01-2022
  • 16:54

בלאגן ברמלה, הקבוצה שרק עלתה ליגה בעונה הקודמת והחתימה לא מעט שחקנים בכירים כמו: עידן סרור, רן בן שמעון, בן בוטבול, בן תורגמן, רפי עמוס ועוד, נמצאת במצב לא טוב ועלולה לפספס את מקומה בפלייאוף העליון.

 

ע״פ מקורות שהגיעו לאת ״גולר״ השחקנים מחרימים אימונים מזה כשבוע וחצי, לטענתם לאור זאת שכל פעם שהגיעו לאימון לא היה מספיק ציוד ותנאים לקיים אימון כשורה, ואף לא שילמו להם משכורות לטענתם. לאור זאת הם החליטו להוציא למועדון מכתב באמצעות עו״ד אוהד כהן, מכתב התראה בטרם נקיטת הליכים משפטיים, כאשר מצוין במכתב שהחוב מהקבוצה לשחקנים עומד כעת על כ-100,000 ש״ח.

 

היום (מוצ״ש 20:45) רמלה תארח את מ.כ ירושלים בקרב על המקום בפלייאוף, זהו משחק בעל חשיבות גדולה למועדון שעשה דרך נפלאה העונה בליגה. אך ככל הנראה ברמלה יצטרכו להסתדר עם שחקני נוער, לאור העובדה שהשחקנים הבכירים לא מתכוונים לקחת חלק ביריבות ומחרימים את אימוני הקבוצה ואת המשחק. 

 

אחד השחקנים בקבוצה אמר: ״ אני מזועזע שיש דברים כאלה בכדורגל, בטח בקבוצה שרצה יפה ויכולה לעלות לפלייאוף. יש ברמלה הרבה בלאגן והרבה אגו , שתי הנהלות עם קבוצה אחת וזה הורס את הקבוצה ואנחנו נפגעים השחקנים. אנחנו לא ילדים, אנחנו זקוקים למשכורות שלנו ואנחנו לא מתכוונים להגיע למשחק מול מ.כ ירושלים, מבחינתנו שיעלו עם נוער.״

הוסף תגובה
תגובות
  1. גליקו בושה רמאי (הביתה גליקו 22-01-2022, 17:49)
    הבעיה ברמלה היא אחת וידועה שמה גליקו האיש רמאי שקרן נוכל אסור לו לדרוך בכדורגל!
  2. גליקו אסון (רם בכר 22-01-2022, 18:43)
    גליקו הרס את הכדורגל ברמלה;זה אדם שקרן שלילי נוכל חייב להיות מורחק לצמיתות ממגרשי הכדורגל
  3. בלי בית״ר ת״א כנראה לא יהיה כדורגל ברמה (וולמן 23-01-2022, 08:21)
  4. אין בעל בית (קן הקוקיה 23-01-2022, 12:11)
    מ.ס גועל נפש רמלה