סיכום מחזור 8: פליאוף ליגה ב' צפון

המחזור השמיני בפליאוף ליגה ב' צפון עדיין לא הגיע לסיומו וכבר שתי קבוצות פתחו את השמפניות על עלייתן לליגה א'!!! בליגה ב' צפון א' אלה בני שפרעם ובליגה ב' צפון ב' אלה מכבי נוג'ידאת. בינתיים, כשנשארו עוד שני משחקים יש ארבע קבוצות שמתמודדות על כרטיס למשחקים המכריעים וחובת ההוכחה עליהן..

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 20-03-2022
  • 08:41

ונעבור למשחקים:

ליגה ב' צפון א'

עירוני בני כאבול – הפועל עירוני צפת 4-0

שחקניו של אלון אלוק מצפת חזרו למסלול הניצחונות ובגדול עם רביעייה לרשת של המארחים מכאבול. בצפת מבקיעי השערים הם שניר אברג'יל, אחמד שדידה ובן שמואלי. בזכות הניצחון שחקניו של אלוק עם תשע נקודות והם עוד יכולים להיאבק עד הסוף על המקומות השני והשלישי. בכאבול העונה הסתיימה לחלוטין כשהם עם שש נקודות בלבד ויכולים להעביר בנחת את שני המשחקים שנותרו.

 

שחקני צפת - יכולים להמשיך לחגוג (צילום: יגאל שיש)

 

צעירי טמרה – אחווה כפר מנדא 1-1

במשחק בין שתי קבוצות חזקות מאוד הייתה חלוקת נקודות לאחר שכל קבוצה הצליחה להבקיע שער אחד. שחקניו של פאהד חסון מכפר מנדא עלו ראשונים ליתרון משער של מוחמד אבוריא בדקה ה- 34 ובתחילת המחצית השנייה, המארחים מטמרה השווה עם שער של אחמד דיאב בדקה ה- 47. שתי הקבוצות יתמודדו עד הסוף על המקומות השני והשלישי.

 

שחקני כפר מנדא - ימשיכו להילחם עד הסוף (צילום: אייהם ג'בארין)

 

הפועל עירוני כרמיאל – איחוד בני שפרעם 0-0

לאחר 90 דקות של כדורגל טוב ואיכותי שתי הקבוצות החזקות בבית נפרדות עם חלוקת נקודות שווה ללא שערים כלל. שחקניו של פיראס מוגרבי משפרעם חוגגים עלייה לליגה א' כשהם עם 19 נקודות והפער מספיק בשבילם כי לא תהיה קבוצה שתעבור אותם. שחקניו של רפי בוסקילה מכרמיאל עם 11 נקודות וכרגע במקום השלישי והם ימשיכו להיאבק על כרטיס הכניסה שלהם לליגה א'.

 

פיראס מוגרבי - תיקו קטן שהספיק לו לעלייה (צילום: חגאג רחאל)

 

ליגה ב' צפון ב'

 

מכבי נוג'ידאת – הפועל טירת הכרמל 1-5

שחקניו של עבאס סואן מנוג'ידאת רושמים ניצחון גדול ומנצלים את הסגל הדל של טירת הכרמל בשביל להבקיע חמישייה, לקחת שלוש נקודות חשובות ולקבוע את עלייתם לליגה א'! שחקניו של חנא פרהוד במקום השני עם 14 נקודות והם חזק בתמונת המאבק של המשחקים המכריעים לקראת עליית ליגה. בנוג'ידאת עומר אלעאל כבש שלושער ובנוסף אליו הוסיפו שער משלהם פאיק מחמיד וענאן סעידה.

 

שחקני נוג'ידאת - חוגגים את העלייה (צילום: דוברות מכבי נוג'ידאת)

 

בית"ר חיפה – הפועל בני מוסמוס 1-1

שחקניו של אורן זילכה רושמים נקודה נוספת בפליאוף ושומרים על הכבוד והספורטיביות וזה מוערך מאוד. מנגד, שחקניו של זיאד אגרביה אוספים נקודה נוספת כשהם שומרים על מעמדם במקום השלישי והם הולכים לעשות הכל כדי לנצח את שני המשחקים הבאים ולהיאבק על כרטיס הכניסה לליגה א'. בחיפה ירין נעימה כבש את השער בדקה השנייה ובמוסמוס פיראס אגרביה דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה- 21.

 

אורן זילכה - מאמן עם כבוד

 

איחוד בני באקה – צעירי אום אל פאחם 3-4

שחקני באקה רושמים את ניצחונם הראשון בפליאוף לאחר מאבק קשה נגד צעירי אום אל פאחם. האורחים, רשמו את הפסדם הרביעי, יצאו סופית מתמונת העלייה ויכולים לטפוח לעצמם על השכם על עונה נפלאה. עבור שתי הקבוצות יש עוד שני משחקים להעביר וכל הכבוד להם על ההוגנות והכבוד לקבוצות היריבות. בבאקה המבקיעים הם אנס אבו חוסיין, עאמר מואסי, סנד איסמעיל ומוחמד שרקייה. באום אל פאחם המבקיעים היו תומר שריקי, מוחמד מאחמיד וסאמר ווהב.

שחקני שפרעם - חוגגים את העלייה (צילום: חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות