ברוכה הבאה לליגה ב׳: הפועל אשדוד עלתה ליגה

המועדון מליגה ג' מרכז חגג עלייה רשמית עם מאות אוהדים ושחקני הקבוצה על כר הדשא בניצחון מול מכבי עולמי

  • על ידי: מערכת אתר גולר
  • 31-03-2022
  • 08:12
הפועל אשדוד ליגה ג' מרכז תשחק בעונה הבאה בליגה ב'. הקבוצה מעיר הנמל לאחר עונה נפלאה הפסידה פעם אחת בלבד העונה, הביסה הקבוצה 0:4 את מכבי עולמי במסגרת המחזור הלפני אחרון של משחקי פלייאוף ליגה ג' מרכז. ליאור סגל (שלושער) ושער נוסף לדור אבינו. בסיום המשחק חגגו דקות ארוכות שחקני הקבוצה יחד עם צוות המאמנים רמי חרדון וירון חבושה וחברי הנהלה בראשות יו"ר הקבוצה ש'רלי אטיאס את העליה לליגה ב' מול מאות אוהדים.
 
רמי חרדון מאמן הקבוצה: "הגענו לאשדוד אני וירון חבושה, אני זוכר לאימון הראשון יצאנו 12 שחקנים מאימון לאימון התחלנו לבנות סגל ביחד עם ש’רלי שנותן מעצמו 24/7 למען הקבוצה, החזרנו שחקנים ששיחקו בקבוצה בעבר, תוך כדי תנועה בנינו חדר הלבשה מגובש ושמח. התחילו הניצחונות התחלנו להתחבר, סיימנו את העונה במקום הראשון לפני משחקי הפלייאוף, התחזקנו במספר שחקנים בכירים בליגות הנמוכות שעזרו לנו להשיג את המטרה שכל כך חיכו באשדוד שהיא עליית ליגה, מועדון כמו הפועל אשדוד ראוי להיות בליגות הגבוהות יש תנאים מצויינים לאימון כולל ציוד חדר הלבשה יפה ותנאים לפחות של ליגה א' ומעלה. אני רוצה להודות לשרלי שהאמין בנו ונתן לנו את כל הכלים להצליח ולא אכזבנו אותו, הסיום היה מתוק שחגגנו בבית מחזור אחד לפני סיום העונה את האליפות, הייתה אווירה מצויינת לעיני 300 צופים.
 
מה מאפיין את הפועל אשדוד על פני יתר קבוצות הליגה ?
"יש באשדוד שחקנים מאוד מוכשרים ביחד עם האווירה שהייתה במועדון, זה מה שגרם לנו להצלחה. היינו כמו משפחה אחת, זה כלל ערבי גיבוש, אחרי כל אימון שחקנים היו הולכים לשבת ביחד, לאכול. האימונים היו מתחילים בשעה שמונה ומסיימים ב9 וחצי ונפגשים אחרי כל אימון".
 
לאורך כל  העונה הקבוצה הובילה במקום הראשון את הליגה. מה סוד ההצלחה ?
"היינו משפחה אחת, זה כלל ערבי גיבוש, אחרי כל אימון שחקנים היו הולכים לשבת ביחד, ולאכול.  יצרנו תלכיד יוצא דופן המחבר בין שחקנים מנוסים ובעלי ניסיון בליגות הנמוכות בשילוב שחקנים צעירים יצר מרקם נדיר הבא לידי ביטוי במשחקי הקבוצה".
 
בעונה הבאה ליגה ב' אופרה אחרת מליגה ג'. איך נערכים בקבוצה ?
"ש'רלי לא נח לרגע במקביל לארגון נשף העלייה, החל בגיוס ספונסרים שיתמכו בקבוצה יחד עם העזרה של עיריית אשדוד. מאמין שנעמיד קבוצה איכותית וראויה לליגה ב' ".
 
אחרי ההצלחה רמי חרדון וירון חבושה ימשיכו על הקווים בעונה הבאה ?
"טרם סגרנו לעונה הבאה. אני מאמין בשבועות הקרובים נשב ונסגור את הפרטים לעונה הבאה בקבוצה".
 

צילום: טוטו פוטו

הוסף תגובה
תגובות
  1. ‏מגיע להם (אדומים אשדוד 31-03-2022, 10:11)
    ‏אולי הגיע הזמן שנעשה איחוד ‏למה ליגה ב ‏זה המקום שלנו
  2. אתם לא הפועל (משה אדומים 31-03-2022, 11:09)
    אתם בני אשדוד הפועל האמיתית בליגה לאומית