סיכום מחזור 10: פליאוף ליגה ב' צפון ב'

בליגה ב' בצפון א' המחזור האחרון לפליאוף יתקיים רק ביום שלישי ונשארו לנו יומיים לחכות בדריכות שיא לקראת המשחקים המכריעים עם מלחמה על מקומות 2-3, אך בליגה ב' צפון ב' זכינו במחזור מהסרטים בשישי האחרון שהבהיר את התמונה: נוג'ידאת כבר עלו ליגה לפני שלושה מחזורים, טירת הכרמל ובני מוסמוס בדרך למשחקי ההכרעה. שחקני חיפה ובני באקה יכולים לצאת בנחת לפגרה.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 03-04-2022
  • 08:19

הפועל בני מוסמוס – צעירי אום אל פאחם  0-4

שחקניו של זיאד אגרביה ממוסמוס סיימו את הפליאוף כמו גדולים עם ניצחון ענק 4-0 על צעירי אום אל פאחם בדרבי המשולש. עלי חביב אללה חוזר לכבוש עם צמד, זיאד מחאג'נה הוסיף שער משלו ומחמד אגרביה גם הוא. באום אל פאחם סיימו את העונה כמו גדולים ואפשר לנוח קצת לפני ההכנות לעונה הבאה. במוסמוס ישנה דריכות שיא לקראת משחקי ההכרעה בשבוע הבא.

 

זיאד ונסים אגרביה - מתכוננים למאני טיים (צילום: דוברות בני מוסמוס)

 

איחוד בני באקה – הפועל טירת הכרמל 2-0

שחקניו של חנא פרהוד מטירת הכרמל סיימו את הפליאוף בסטייל עם ניצחון חוץ בבאקה משערים של חסיב אבו רוקון ועובאדה חט'אב שסגרו את המשחק כבר לקראת סיום המחצית הראשונה. בבני באקה נתנו עונה יפה מאוד והתמודדו יפה בפליאוף נגד קבוצות שהיו ברמה מעליהם. בטירת הכרמל מתכוננים למשחקי ההכרעה בשבוע הבא.

 

חנא פרהוד - בדריכות שיא לשבוע הבא (צילום: אלמוג אליאס)

 

מכבי נוג'ידאת  - בית"ר חיפה 0-3

שחקניו של עבאס סואן עם הראש בליגה א' כבר מזמן, אך סיימו את העונה עם טעם מתוק של ניצחון. שחקניו של אורן זילכה יכולים להתגאות בעצמם על עונה טובה, איכותית וספורטיבית שהם נתנו ויכולים לצאת למנוחה טובה לקראת העונה הבאה. אין ספק שהבל הרמות בא לידי ביטוי במשחק והמארחים לא היססו להבקיע שלושה שערים.

 

 

שחקני נוג'ידאת - חוגגים סיום נהדר לפליאוף (צילום: דוברות מכבי נוג'ידאת)

שחקני טירת הכרמל - יש להם סיבה לחייך (צילום: אלמוג אליאס)

הוסף תגובה
תגובות