הפועל טירת הכרמל מנצחת את כרמיאל ותשחק מול מגדל העמק

הפועל טירת הכרמל גברה על הפועל כרמיאל 0-1 משער של ליאור אדלה במסגרת גמר המחוזות של ליגה ב'. טירת הכרמל תפגוש במשחק הבא את מגדל העמק על הזכות לשחק בעונה הבאה בליגה א צפון. הרן אלגרישי הורחק משורות כרמיאל. סימנטוב: ״מקווה לנצח את מגדל, לעלות ליגה ולפרוש בראש מורם". פרהוד: ״הלב והנשמה ניצח את הכסף הגדול. שכל הספקנים ימשיכו לאכול את הכובע"

  • על ידי: אוהד רון
  • 17-04-2022
  • 19:13

גמר הפלייאוף בין הפועל טירת הכרמל להפועל כרמיאל הוכרע משער של ליאור אדלה עמוק בתוך הארכה.

 

כרמיאל על שלל כוכביה הייתה מעט עדיפה עד הדקה ה-80 לערך, עד אותה דקה שבה הורחק הרן אלגרישי בצהוב שני. מאותה דקה הפועל טירת הכרמל לחצה על כרמיאל, היתה עדיפה והגיעה לשלל מצבים אך רק בדקה ה-112 הצליח ליאור אדלה להכריע את המשחק לאחר כדור קרן.

 

טירת הכרמל תפגוש את מגדל העמק על הזכות לשחק בעונה הבאה בליגה א מחוז צפון בעונה הבאה. 

 

בני סימנטוב בתגובה: ״משחק קשוח מאד מול קבוצה מאד איכותית וכמו שאמרתי בכתבה הלב והנשמה הכריע את המשחק בדקה ה-112. מגדל העמק במשחק הבא זה סגרית מעגל בשבילי מקווה לעלות את טירה ליגה ואז לפרוש עם ראש מורם". 

 

מאמן טירת הכרמל, חנא פרהוד בתגובה: ״הלב והנשמה ניצחו את הכסף הגדול של כרמיאל. הקבוצה היתה ממושמעת טקטקית. כל השבוע התכוננו להם בהתאם והשחקנים עשו את מה שבקשתי מהם שאפו ענק לשחקנים ואני מוריד את הכובע בפני כל השחקנים. אנחנו ממשיכים עם העונה המקסימה הזאת כנגד כל הציפיות של כל האנשים שאמרו שהפועל טירת הכרמל לא תגיע לשום מקום. שימשיכו לאכול את הכובע". 

 

כובש שער הניצחון, ליאור אדלה אמר לאחר המשחק:"אושר גדול לנצח בדקה כזאת וכייף גדול יותר לעזור לקבוצה הזאת לנצח משחק כל כך חשוב. זאת לא קבוצה עבורי זאת משפחה. הפנים כבר למשחק הבא מול מגדל העמק". 

חוגגים ניצחון כובש השער ליאור אדלה עם מתן וענונו ורועי רבינוביץ׳

הוסף תגובה
תגובות
  1. טירת הכרמל (אמיר 17-04-2022, 21:43)
    טירת הכרמל עם תקציב זעום חוגגת עליה מול אל מול הכסף הגדול של כרמיאל קבוצה של מיליון פלוס שקלים שאפו ענק