"המעבר שלי לכפר קאסם היה טעות - ולכן חזרתי מהר לחולון"

עוז ראלי נחשב לשחקן מהבכירים שיש בליגה א', עם עבר בליגת העל - אשר שיחק אשתקד באדומים אשדוד והעלה אותם לליגה הלאומית. את העונה שעברה פתח בחולון, עבר לכפר קאסם וחזר לחלון. על הסיבוב השני בחולון הוא אומר: "היה חוסר יציבות וירידה ביכולת, משהו לא ברור"

  • על ידי: אוהד רון
  • 25-05-2022
  • 16:38

עוז ראלי בן 34 נחשב לאחד השחקנים הבכירים בליגות שלנו. הוא שיחק בני יהודה, מכבי ת״א, ביתר ירושלים וקרית שמונה. בעונה שעברה עלה ליגה עם האדומים אשדוד, כשהיה בורג מרכזי בקבוצה ובעונה שחלפה שיחק בירמיהו חולון. 

 

הקשר מסכם את העונה ואומר: "התחלנו את העונה בצורה טובה והיכולת הקבוצתית רק הלכה והשתפרה. באופן אישי עד הרגע שעזבתי לכפר קאסם הייתי בכושר מצוין גם מבחינת המספרים בדיעבד המעבר שלי לכפר קאסם היה טעות, זה קרה מהר מידי בלי יותר מידי מחשבה. לאחר חודשיים חזרתי לחולון כי ידעתי שזה המקום הכי טוב בשבילי וגם החיבור שלי לליאור ורונן היה מצוין והיה שם משהו מעבר לשחקן בעלים".


לפני שנתיים היית הכוכב באדומים ואשתקד קצת פחות מה קרה?

"כן הייתה לי עונה מצויינת באדומים אשדוד 90% מהמשחקים הייתי בהרכב והייתי בורג מאוד חשוב במערך של הקבוצה. לפני שחתמתי בחולון ישבתי עם רונן וליאור והמטרה הייתה ליצור קבוצה מעניינת וחזקה עם שילוב של שחקנים ותיקים וצעירים וזה הלך מצוין עד הסיבוב השני של העונה. בחלק השני של העונה היה חוסר יציבות והייתה ירידה ביכולת הקבוצתית וזה פגע בנו וחבל".

 

לגבי ליגה א עוז מספר: "יש מלא עניין בליגה א. יש לא מעט שחקנים מוכשרים שיכולים להגיע לליגות בכירות יותר. לגבי קהל יש קבוצות בודדות שיש להן קהל אז לא כל כך מרגישים את זה במהלך העונה. אני חושב שהמנהלת חייבת להיות יותר מעורבת בליגה א' יש מגרשים ותנאים לא ראויים למשחק כדורגל. ובנוסף חייבת להיות בקרה שתעשה סדר בכל הקבוצות".

 

לגבי עונה הבאה הקשר אומר: "עדיין מוקדם לגבי איפה אני אהיה עונה הבאה אני מקווה שאבחר במקום הנכון עבורי."

עוז ראלי, צילום אדומים אשדוד

הוסף תגובה
תגובות
  1. בטח טעות (קולומבו 27-05-2022, 09:04)
    כפר קאסם הבינו שעשו טעות ושלחו איתך בחזרה להחריב את חולון שני ציפורים במכה אחת