"שמח שעזרתי למועדון הנפלא הזה להישאר בליגה"

שוערה המצויין של בני אילת, עזרא חנה, מדבר אחרי העונה המצויינת שעבר בקבוצה כשלמעשה ההישארות חתומה עליו. עוד מוסיף השוער: ״יש תנאים נהדרים באילת, הפנים כבר לעונה הבאה. אולי אפילו לליגה הלאומית"

  • על ידי: אוהד רון
  • 27-05-2022
  • 08:28

עזרא חנה השוער בן ה-26 שהגן על שערה של הפועל עפולה מהליגה הלאומית בתחילת העונה ועבר באמצע העונה לבני אילת, עזר למועדון להישאר בליגה א. כאשר לפני כן הגן בהצלחה רבה על שערה של הפועל אזור במשך 3 עונות.

 

עזרא מסכם את העונה ואומר: ״העונה התחילה בשבילי בצורה אדירה כאשר חתמתי בהפועל עפולה בלאומית ופתחתי בכל המשחקים בגביע הטוטו וגם בתחילת העונה בליגה - ואז קרה שם דבר מעט חריג כאשר כל ההנהלה התחלפה והמאמן הוחלף והגיעו אנשים חדשים לנהל את המועדון ממכבי חיפה - ובעצם נתנו עדיפות לכל יוצאי מכבי חיפה. משם הגיעה הצעה מאוד יפה מבני אילת, מועדון מצוין שממש רצה אותי ואני שמח שעזרתי למועדון הנפלא הזה להישאר בליגה, כי זו הייתה המטרה. כשבאתי הם היו בין הקבוצות שהיו במקומות שיורדים ליגה".

 

 

על המעבר לאילת ולמעשה השינוי שחל במועדון מאז שהגיע: ״ראשית חיזקו את הקבוצה בכמה שחקנים נהדרים עם ניסיון בליגה א׳. בנוסף לזה כמובן הגיע מאמן חדש שעשה עבודה נהדרת ויחד עם שחקנים מקומיים מאוד מוכשרים שיש בקבוצה עמדנו במטרה הלא קלה".


השוער מספר על התנאים באילת ואומר: ״התנאים באילת פשוט מצויינים. נותנים לך שקט ונטו אתה מתעסק בכדורגל. הקימו גם מתקן חדש של מגרשים שהבנתי שבעונה הבאה יתחילו להתאמן שם שזה מתקן אדיר ובנוסף הכל מתקתק במועדון והתשלומים הם בזמן. בקיצור מושלם למי שרוצה נטו להתעסק בכדורגל".


לגבי העונה הבאה אומר השוער: ״בעונה הבאה אני מכוון יחד עם הסוכן שלי גיא וייס שוב לליגה הלאומית וכבר יש הצעה מסויימת. אנחנו לא ממהרים, עוד מוקדם וגם ליגה א אם תהיה הצעה אטרקטיבית לא נפסלת. נקבל את ההחלטה שתהיה לי הכי טובה בזמן הנכון״.

עזרא חנה, מסכם עונה נהדרת מבחינתו שלמעשה הוא חתום על ההישארות של הקובצה הדרומית בליגה א.

הוסף תגובה
תגובות
  1. כולם אצלכם שחקנים מצוינים? (אבי 27-05-2022, 10:06)
    המיוחד אתה אוהד זה לא לעניין לכתוב על כל שחקן מצוין, זה לא אוטנתי מבקש שתקבל את הביקורת ותפרסם תודה
  2. משהו דוברה מס'1 אלת (דוד 27-05-2022, 11:22)
    משה דבורה השאיר את אלת
  3. אזור (אורי 28-05-2022, 13:40)
    איך קיבל 4 גולים מאזור.... גולים מגוחכים... איך? מעניין...
  4. תגובה ל-3 , (אברהם מאזור 28-05-2022, 16:51)
    ספג 3 שערים מאזור . השער היחיד באשמתו הוא השער השלישי בדקה ה90 במצב של 2-1 לאזור . זה קורה לשוערים הכי גדולים . היום בערב גמר אלופות ואתה יודע למה פריז לא בגמר …? כי השוער שלה נתן מתנה לריאל , זה קורה לגדולים ביותר . עזרא שוער מצויין והביא לאילת הרבה נקודות . הקבוצה שתיקח אותו תהנה משוער מצויין עם משחק רגל של שוכר הכי טוב בארץ.
  5. שוער מצוין (אילתי 28-05-2022, 18:40)
    עזר לנו מאוד להישאר בליגה הלואי ישאר
  6. השער שלנו באילת (עירוני אשדוד 29-05-2022, 08:34)
    ???????!!!!!!!!!????????