"לא היה צעד חכם מצידי לעזוב את טירה, פעלתי מהר מדי ועזבתי בית חם"

כך אמר הקשר המצויין עידו גונן על המעבר שלו מטירה לקלנסוואה. עוד מוסיף הקשר: ״חוויתי עליית ליגה עם קלנסוואה, ואני מרגיש שיש לי חוב לאוהדים של טירה״. לגבי העונה הבאה: ״אוהב אתגרים, ארצב לחתום בקבוצה בליגה א שמכוונת לעלות ליגה"

  • על ידי: אוהד רון
  • 27-05-2022
  • 12:17

עידו גונן נחשב לקשר בכיר בליגה א׳. הקשר שיחק בשנה וחצי האחרונות בטירה ואפילו נבחר בעונה הקודמת לשחקן העונה. "טירה זה מקום שהתחברתי אליו מאוד, בעיקר לאנשים ולקהל״, אמא עידו, ״טירה זו קבוצה שצריכה להיות בליגה הלאומית ויש לה את כל מה שצריך בשביל זה".

 

על המעבר שלו מטירה לקלנסוואב הוא אומר: ״במהלך העונה הקודמת קיבלתי הצעה מקלנסוואה שלא הייתי יכול לסרב לה. קלנסוואה נבנתה במטרה לעלות ליגה והאתגר הזה משך אותי מאוד״.


עידו מסכם את העונה ואומר: ״העונה הזאת התחלקה לשני חלקים. היא נפתחה בטירה עם הרבה ציפיות, אבל התחילה לא טוב בפציעה לא פשוטה שעברתי בחזה, אבל הצלחתי להתגבר עליה ולשוב לפעילות. אח״כ הגיעה ההצעה מקלנסוואה, זה היה לא פשוט לעזוב את טירה אבל בסופו של דבר עשיתי צעד משמעותי חוויתי עליית ליגה מרגשת אחרי עונה לא פשוטה עם קלנסוואה שזה מועדון מצוין עם אנשים טובים״.


אתה חושב שזה היה צעד נכון לעזוב את טירה שאתה מאד מוערך ולעבור לקלנסוואה?
"היה לי קשה מאוד לעזוב את טירה, בדיעבד אני לא חושב שזה היה צעד חכם, פעלתי מהר מדי ועזבתי מקום טוב ובית חם, אבל אי אפשר להחזיר את הגלגל לאחור ומסתכלים על חצי הכוס המלאה. חוויתי עליית ליגה עם קלנסוואה, ואני מרגיש עדין שיש לי חוב לאוהדים של טירה״.

 

לגבי העונה הבאה הקשר מוסיף: ״אני אוהב אתגרים ואני ארצה לחתום בקבוצת צמרת בליגה א׳, קבוצה שמכוונת לעלות ליגה."

עידו גונן, אחד הקשרים הבכירים בליגה א. מבוקש ע"י קבוצות הצמרת בליגה א צילום: דדי ברק

הוסף תגובה
תגובות
  1. בוא לאזור, בית חם! (אליאור 27-05-2022, 16:04)
  2. מעל הליגה ( אורי 27-05-2022, 18:32)
    רב השחקנים עם כישרון ענק אבל לא מצליחים בגלל ההתחברות וההתאקלמות שלהם בקבוצות וכך לגבי עידו גונן טירה מתאימה לו כמו כפפה ביד כי התחבר מצוין וזה חשוב מאוד להצלחה כי טירה במה ובית חם ויעשה נכון אם יעבור לטירה כי הכיוון רק עליה
  3. בואו לאזור (רק יו 28-05-2022, 12:31)
    חחחחח איפה זה ? מחפש במפה