לירן תגר חתם כמאמן בני טייבה

היורדת לליגה ג' שרון בסיום העונה שעברה החלה בהכנות לעונת המשחקים הבאה. לירן תגר מאמן הכח גלי גיל רמת גן אשתקד חתם בקבוצה עם אופציה לעונה נוספת. עימאד ג'בארה: "המטרה עליה לליגה ב', כל תוצאה אחרת תהיה כשלון.

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 18-06-2022
  • 22:05

בני טייבה החלה באופן רשמי את הכנותיה לקראת עונת המשחקים בליגה ג' שרון ומודיעה על החתמתו של לירן תגר, כמאמן הקבוצה לעונה המשחקים הקרובה עם אופציה לעונה נוספת. תיגר אימן בשנים האחרונות בליגה ב' וג' בהפועל פרדסייה, מכבי כפר יונה ובעונה האחרונה בהכח גלי גיל רמת גן. בשבועות הקרובים יחל המאמן יחד עם הנהלת הקבוצה בהליך בניית סגל הקבוצה לעונת המשחקים  שהמטרה ברורה, לשוב לליגה ב' תוך עונה אחת בלבד.

 

האיש החזק בבני טייבה, עימאד ג'בארה בתגובה לאחר החתימה: "שמחים להודיע על החתמתו של לירן תגר כמאמן בני טייבה לעונת המשחקים הקרובה עם אופציה לעונה נוספת. המטרה העיקרית עליית ליגה, כל תוצאה אחרת תהיה כישלון. מאחל ללירן ולקבוצה שיהיה בהצלחה ונחגוג בסוף העונה את העליה".

לירן תגר ועימאד ג'בארה במעמד החתימה

הוסף תגובה
תגובות
  1. תמשיך לצחוק על עצמך אין לך שקל אחד על מי אתה משקר (יוסף 18-06-2022, 22:19)
    האיש החזק הזה שאתם מדברים עלוו אין לו שקל אחד על התחת חחחחח שכונה תישאר שכונה
  2. את מי הם מחתימים ההההה (חחחחח 19-06-2022, 23:50)
    קבוצה שיודעת רק דבר אחד .. כישלון.. קבוצה שבכלל הקימו אותה אנשים הזויים שאין להם מושג בכדורגל.. אתם תהיו הרבה שנים בליגה ג׳ שם זה הבית שלכם.. עדיף לפרק את הקבוצה.. כדי לשמור על כבוד העיר..
  3. מסארווה (מסארווה 12-10-2022, 14:35)
    בהצלחה בני טייבה