" אני גאה מאוד בהישגים שלי, אני שואף לעשות עוד צעד אחד לעבר אימון בליגות הגבוהות"

כך אמר עיסא נוג’ידאת מאמן הפועל כאוכב אשתקד בעונה שעברה. נוג'ידאת אחד המאמנים המנוסים בליגה א' צפון מכוון ליעד הבא: "אני מקווה שבסוף אבחר בקבוצה שתתאים לי הכי טוב לאני מאמין שלי"

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 25-06-2022
  • 12:29

עונת המשחקים 2021/22 בליגה א' צפון סיפקה לא מעט דרמות,הפתעות והבלתי ייאמן. עיסא נוג’ידאת מאמן הפועל כאוכב רושם עונה מצוינת על הקווים כמאמן הקבוצה. נוג'ידאת אשר נחשב לאחד המאמנים הבכירים בליגה א’, הוביל בעונה שעברה את צעירי טייבה להישארות בליגה א' צפון במחזור הסיום של העונה. האחרון פתח את העונה בצעירי טייבה ובמהלך העונה הודיע על התפטרותו מאימון הקבוצה חזר לכר הדשא כמאמן הפועל כאוכב העונה והוביל בהצלחה רבה תחת סגל שחקנים צעיר בשילוב שחקנים וותיקים לעונה נוספת בליגה.

 

נוגי'דאת סיכם את העונה: "התחלתי את העונה בצעירי טייבה , עבדתי מאוד קשה על בניית הקבוצה כך שתהיה קבוצה חזקה מאוד ואטרקטיבית שתסיים בצמרת הטבלה, התחלנו את העונה בצורה מצויינת בליגה ובגביע, תוצאות יפות ובגביע הגענו עד סיבוב ח' שזה נחשב הישג ענק, בליגה היינו צמודים לטבריה, לאחר המחזור ה8 התפטרתי מסיבות אישיות כאשר הקבוצה הייתה במקום השני בטבלה , בדיעבד אני חושב שההתפטרות מטייבה הייתה טעות מקצועית גדולה, לא הייתי שלם עם ההחלטה אבל המצב האישי אילץ אותי לעזוב, בהזדמנות זאת אני מבקש סליחה מהנהלת טייבה ומהאוהדים שעדיין כועסים עלי ומבין אותם, אהבו אותי  והתחברתי טוב מאוד שם . אחר כך חתמתי בכאוכב שנחשבת קבוצה מנוהלת מצויין ע"י הנהלה מצויינת, אשר הייתה עמוק מאוד בתחתית , מקום 15 בטבלה, התחלתי מצויין שם עם שיפור ניכר ביכולת ובתוצאות  הגענו למקום 5 , לצערי דברים לא הסתדרו ,חוסר מוטיבציה והתלהבות לסיים בפליאוף העליון ואני מטבעי תמיד שואף לסיים בצמרת, לכן העדפתי לעזוב ולא להעביר את הזמן לשווא".

 

 

מה התוכניות לעונה הבאה. עיסא נוג'ידאת ימשיך עונה נוספת בכאוכב ?

"יש כמה הצעות שאני בודק אותם, אני מקווה שבסוף אבחר בקבוצה שתתאים לי הכי טוב לאני מאמין שלי".

 

בשנים האחרונות אתה רושם הצלחה בקבוצות בהם אימנת. אין מחשבה לאמן קבוצה בליגת העל ובליגה הלאומית ?

"ברוך השם בשנים האחרונות עשיתי הישגים יפים בארבע שנים האחרונות , עשיתי 2 וחצי עליות ליגה והשארתי שתי קבוצות שהיו במצב אנוש וסיכויים מאוד קלושים להישאר. אני גאה מאוד בהישגים שלי , אני שואף לעשות עוד צעד אחד לעבר אימון בליגות הגבוהות אבל אני חיי את המציאות עכשיו ושמח בחלקי".

 

אתה אחד המאמנים המזוהים עם הליגות הנמוכות. מה מאפיין וסד הקסם בליגות הללו ?

"נכון שהיא פחות מקצועית מליגות לאומית ועל,  אבל מלאה ברגשות וחוויות מאוד מאוד מרגשות , רוב ציבור הכדורגל מחובר מאוד לליגות האלה. הרבה שחקנים הגיעו לרמות הגבוהות מהליגות האלה, נשפך גם הרבה כסף בליגות האלה, גם כמות האוהדים בליגות האלה גדולה מאוד אפילו יותר מליגה לאומית וחלק גדול מליגת על"

צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. אחרי התקופה ממליץ לחשב מסלול מחדש (מוךמוך 25-06-2022, 12:33)
    או לפחות תגיד מי השחקנים שזייפו
  2. השנה תתקשה למצוא קבוצה לאור מה שקרה עם טייבה וכוכב שבמחזור האחרון ניצלה מירידה (קובי 25-06-2022, 14:31)
  3. אחלה מאמן (נדאל 25-06-2022, 16:22)
    כל קבוצה שאימן הביא תוצאות
  4. מאמן של שתי שקל (איהאב 25-06-2022, 21:46)
    לא שווה כלום אין לא מושג מאמן מושחת שקונה משלקים