פותחים עונה 22/23: הפועל הרצליה

הקבוצה מהשרון ששיחקה בליגה א' צפון תשחק העונה בליגה א' דרום שם תזכה לפגוש את היריבה מכבי הרצליה לדרבי מסקרן. בנודיס: "מצפים לליגה קשה שיוויונית ומרתקת. נעשה הכל כדי לחזור על היכולות של השנה שעברה"

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 24-07-2022
  • 18:25

הפועל הרצליה פתחה היום את אימוניה לקראת עונת המשחקים בליגה א' דרום. הקבוצה מהשרון ששיחקה בשנים האחרונות בליגה א' צפון עברה הקיץ לליגה א' דרום, שם תזכה לפגוש את היריבה העירונית מכבי הרצליה לדרבי מסקרן. סגל הקבוצה התבסס על שלד השחקנים מהעונה שעברה בין השאר ניתן לצפות ב: ליאור פזטל, תמיר חימוביץ'. עמית יעקב, רוסלן קוזניצוב, אמיר פיצי אלבס, ניב אלפי, רז פלברג,יהב חיו חמו, זיו שימליק,שלו סמרלי, קורן שטרית,סהר גולוב וליאב מיכאלי.

 

הסיפור המעניין הקיץ במועדון מהשרון, הצטרפותו של חלוץ הקבוצה עידן דוד לצוות המקצועי. דוד פרש בסיום עונת המשחקים בשל פציעה, ישמש כעוזרו של ארז בנודיס ומאמן הכושר, איתי אברגיל ישמש כמאמן שוערים.

 

עידן דוד, מצטרף לצוות המקצועי לצידו של ארז בנודיס. צילום: הפועל הרצליה

 

מאמן הקבוצה, ארז בנודיס אמר לאחר האימון: "אימון פתיחה, מתרגשים כמו בכל עונה. יש פרפרים בבטן. הפועל הרצליה מתחילה לבנות את עצמה מחדש. עוברים לשחק בליגה א' דרום לאחר הרבה שנים בליגה א' צפון, מצפים לליגה קשה שיוויונית ומרתקת. נעשה הכל כדי לחזור על היכולות של השנה שעברה. כדורגל התקפי ופתוח, ננסה לבוא לכל מגרש על מנת לנצח".

ארז בנודיס באימון פתיחת העונה. צילום: הפועל הרצליה

הוסף תגובה
תגובות