"רוצה מקום שירצה אותי ויאמין בי"

כך אמר הבטמו גזהאין, הקשר המוכשר של בקעת הירדן, בראיון אישי לגולר בו הוא מסכם את העונה ונמצא כבר עם הפנים לעונה הבאה: "זו הייתה עונה טובה יחסית לדקות משחק ששיחקתי. אני מחפש מקום עם אתגר שאוכל להשתלב ולעזור לו להצליח". ראיון מעניין עם קשר מוכשר שהרבה אנשי מקצוע מאמינים שזו תהיה עונת הפריצה שלו

  • על ידי: אוהד רון
  • 28-07-2022
  • 11:44

הבטמו גזהאין בן ה-24 שיחק לפני כשנתיים בהפועל עכו אשר בליגה הלאומית ובעונה האחרונה בעירוני אשדוד ובבקעת הירדן - וכבש בהן 5 שערים ובישל עוד 5. הקשר משחק בכנף, אך גם מתחת לחלוץ. גזהאין נחשב לשחקן טוב שעדיין לא עשה את הפריצה שלו, אך אנשי מקצוע רבים מאמינים שכעת הוא בשל יותר והעונה הזו תהיה העונה שתיקח אותו קדימה.

 

הבטמו הצעיר מסכם את העונה שעברה: "זו הייתה עונה טובה יחסית בהשוואה לדקות ששיחקתי במהלך העונה, אני בטוח שאני יכול לתת הרבה יותר ממה שהיה בפועל, עברתי גם פציעה קטנה שהפריעה אבל בסך הכל הייתה לי עונה לא רעה".

 

לגבי העונה הבאה אמר הקשר: "בעזרת השם אני רוצה להיות במקום טוב במקום שירצה אותי ויאמין בי לפני הכל - ומשם כבר אלוהים גדול. אני חושב שהעונה קבוצות פחות או יותר יהיו שוויוניות, חוץ מקבוצה שניים וכמו תמיד ליגה מעניינת ולא צפויה".

 

לסיום אומר: "אסיים בזה שקודם כל נהיה בריאים ושמחים בסוף זה הכי חשוב".

הבטמו גזהאין, שחקן מוכשר מאד ויהיה מעניין איפה יחתום

הוסף תגובה
תגובות