אימון: 1:2 למכבי נוג'ידאת על הפועל כפר כנא

הקבוצה של עיסא נוג'ידאת ערכה ניסוי כלים מול יריבתה לליגה, הפועל כפר כנא. עמאר אלדאדה ואדם ח'לף כבשו לנוג'ידאת. עיסא נוגי'דאת: "חשוב מאוד הדרך והשיפור בכל מרכיבי המשחק". נוגידאת נראים נפלא, מנגד, כפר כנא נראים לא טוב ואם לא יתחזקו ימצאו את עצמם בתחתית.

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 13-08-2022
  • 09:38

עונת המשחקים 22/23 בליגה א' צפון מתקרבת וקבוצות ליגות א' ממשיכות בהכנות לקראת פתיחת עונת המשחקים. מכבי נוג'ידאת העולה החדשה לליגה א' צפון פגשה למשחק אימון את הפועל כפר כנא. בנוג'ידאת מכוונים העונה לחלק העליון של הליגה במטרה לתקוע יתד בליגהא' צפון, סגל הקבוצה עבר מתיחה פנים, שחקני רכש הצטרפו לקבוצה על בסיס מספר שחקנים מרכזיים מהעונה שעברה. האורחים מכפר כנא יצאו למשחק מול נוג'ידאת  לאחר העונה שעברה בה סיימה הרחק מצמרת הליגה. במועדון התבססו העונה על שלד השחקנים מהעונה שעברה, סגל שנכשל במטרות הקבוצה להיאבק על כרטיס העלייה לפלייאוף בצירוף מספר שחקני רכש ינסו לעשות זאת השנה.

 

שתי הקבוצות הגיעו למשחק במטרה לערוך ניסוי כלים לקראת פתיחת עונת המשחקים, המחצית הראשונה הייתה שקולה, שתי הקבוצות הגיעו למספר הזדמנויות מול השערים עם יתרון קל לקבוצה המארחת שהיתה מסוכנת מול השער. 0:0 בסיום המחצית הראשונה. במחצית השנייה הקבוצות ערכו חילופים, האורחים מכפר כנא עלו ליתרון. כדור חופשי של סופאן זועבי נעצר ברשת, 1:0 כפר כנא. עיסא נוג'ידאת שמונה בקיץ במקומו של עבאס סואן לאימון הקבוצה  ראה את שחקניו הופכים את התוצאה. דקה 75' עמאר אלדאדה כובש שער שוויון, 1:1. נוגי'דאת המשיכה ללחוץ על שערה של כפר כנא. המהפך לא איחר להגיע, אדם ח'לף קיבל כדור רוחב על סך רחבת ה-16 ובעט לבין החיבורים, 1:2 מכבי נוג'ידאת. 

 

בסיום המשחק, מכבי נוגי'דאת רושמת ניצחון 1:2 מול יריבתה לליגה הפועל כפר כנא. עיסא נוג'ידאת רושם וי, המאמן שרשם בשנים האחרונות הצלחה בקבוצות בהם אימן, בונה בשקט קבוצה שעשויה להיות ההפתעה המרעננת של ליגה א' צפון. האורחים מכפר כנא ? נשאלת השאלה האם המועדון שבכל עונה מכוון לצמרת הליגה יימצא עצמו שוב הרחק מצמרת הליגה, סגל שחקנים המבוסס על השלד מהעונה שעברה בצירוף מספרי שחקני רכש עשוי לא להספיק גם העונה. אחרי הפסד במשחק אימון מול יריבתה בדמות מכבי נוגי'דאת עולה חדשה לליגה א' צפון, צריכה להדליק נורה אדומה.

 

מאמן מכבי נוג'ידאת, עיא נוג'ידאת בסיום: "היה משחק אימון מצויין, אני חושב ששתי הקבוצות עשו אימון מצויין מכל הבחינות. נכון ניצחנו אבל התוצאה לא מעניינת בשלב הזה, חשוב מאוד הדרך והשיפור בכל מרכיבי המשחק. כושר גופני וכושר משחק ושיפור טקטי והתחברות של כל החוליות לכיוון החיובי לקראת הליגה".

שחקני נוגי'דאת חוגגים. צילום: עודד חסין

הוסף תגובה
תגובות
  1. מומו ניסטל יהרוס את כפר כנא (אמיר 13-08-2022, 12:56)
    הביא איתו ילד מחדרה שהוא ואבא שלו חברים אומר להם זה הכוכב הבא בכדורגל והם מאמינים ילד שזרקו אותו מטוברוק זרקו אותו הנוער של אום אל פחם
  2. מומו לך כבר כל שנה אתה יוצא בהצהרות ונכשל (לאטיף 14-08-2022, 10:52)