סיכום מחזור ראשון: ליגה ב' צפון ב'

גם בליגה ב' צפון השנייה העונה נפתחה בצורה פנטסטית. בני פרדיס הבקיעו שלישייה נגד בית"ר חיפה, הפועל בית שאן פתחו עם ניצחון חוץ בטירת הכרמל, מכבי נווה שאנן שמרה על הבית עם ניצחון על מכבי אחווה פרדיס וצעירי אום אל פאחם לא ריחמו על בני ערערה.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 11-09-2022
  • 09:45

הפועל טירת הכרמל – הפועל בית שאן 3-0

 

שחקני בית שאן פתחו את הליגה בסערה עם ניצחון גדול בטירת הכרמל. תחילת המשחק הייתה רגועה, עד שאדיר דיין כבש את השער הראשון של האורחים בדקה ה-42. בעשר הדקות האחרונות של המשחק אוראל יהודה ולואיס זומה הוסיפו עוד שני שערים וגמרו את הסיפור. בטירת הכרמל פותחים את העונה עם הפסד, אך מקווים להביא את הנקודות הראשונות בשבוע הבא.

 

שחקני שתי הקבוצות בתחילת המשחק (צילום: דוברות הפועל בית שאן)

 

מכבי נווה שאנן  -מכבי אחווה פרדיס 1-3

 

שחקניו של אייל הלטמן פותחים את העונה ברגל ימין עם ניצחון ביתי על שחקני פרדיס. נועם בראון חימם מנועים והבקיע את השער הראשון שלו העונה כבר בדקה התשיעית. במחצית השנייה מחמוד שרביני וגל מלכה הוסיפו שערים משלהם והאורחים מפרדיס צימקו עם שער של מוחמד שתרובי בדקות האחרונות.

שחקני הקבוצות בתחילת המשחק (צילום: דוברות מכבי נווה שאנן)

 

הפועל בני ערערה – צעירי אום אל פאחם 5-0

 

שחקני אום אל פאחם מעבירים מסרים ברורים מאוד שהעונה הם רוצים ללכת עד הסוף. עם פתיחת הליגה האורחים מאום אל פאחם מבקיעים חמישייה ולא מרחמים על המארחים מערערה. עומר אלעאל ומוחמד ג'ברין כבשו צמד כל אחד וחסיב אבו רוקון הבקיע עוד שער משלו. בערערה פותחים את העונה ללא נקודות ומקווים להשיג אותן בשבוע הבא.

 

הפועל בני מוסמוס – סנדרלה גלבוע 1-1

שחקניו של נסים אגרביה קיוו להשיג במשחק הראשון העונה ניצחון, אך יצאו עם נקודה אחת לאחר תיקו נגד שחקני גלבוע. האורחים מגלבוע הבקיעו ראשונים בדקה ה- 65 והמארחים השוו 7 דקות לאחר מכן.

 

יתר תוצאות משחקי המחזור הראשון:

 

מ.ס. פרדס חנה כרכור -מכבי אחי איכסל 0-2

 

איחוד בני באקה – מ.ס. טירת הכרמל 1-1

 

אחווה ריינה – איחוד בני כפר קרע  0-0

 

הפועל בני פרדיס – בית"ר חיפה 1-3

שחקני בית שאן - הגיעו מלוכדים למשחק הראשון (צילום: דוברות הפועל בית שאן)

הוסף תגובה
תגובות