ממשיכה בשלה: 4:8 גדול לבני לוד על הפועל אשקלון

שחקניו של מוטי יעיש ממשיכים ברצף הניצחונות שניצחו את הפועל אשקלון הממשיכה להתבזות מחזור אחר מחזור בדרך לליגה השלישית. קובי דומר: "יש לנו מטרה ומקווה שבעבודה קשה נשיג אותה".

  • על ידי: אוהד רון
  • 09-10-2022
  • 09:13

בני לוד ממשיכה לאותת ליריבותיה לליגה במאבק על כרטיס העליה לליגה א' בסיום העונה. הקבוצה אירחה בשישי את הפועל אשקלון היורדת מליגה א' בסיום העונה שעברה. על כר הדשא מפתיחת המשחק קבוצה אחת היתה על המגרש, בני לוד.

 

חמש דקות מפתיחת המשחק שי חן פרץ מהאגף והוציא כדור רוחב לדור אבינו שבעט לפינה הרחוקה 0:1. האורחים טרם התאוששו מספיגת השער הראשון ובדקה ה-10' נקלעו לפיגור שני שערים שדובר אבינו משלים צמד שערים, 0:2. שמונה דקות חולפות  הנעת כדור של 20 מסירות לפחות, בסוף הכדור הגיע לשלו המגן הימני הרים כדור חד לרחבה וקובי דומר בניתור עם הראש הדביק את הכדור לרחוק 0:3. שתי דקות חולפות וקצב השערים נמשך באצטדיון בלוד. קובי דומר מקבל באגף שמאל, עובר את המגן ומוציא רוחב, פוגע בבלם של אשקלון ונכנס. שער עצמי. 0:4. אשקלון שהגיעה למשחק בסגל שחקנים חסר ונראת כקבוצה חסרת אונים חטפה את השער החמישי במשחק, רז כהן עובר בקלות את המגן שלהם על מהירות, מוציא רוחב ואפיק דומר בנגיעה לרחוק , 0:5. נגמר ? לא עבור שחקני בני לוד שעשו ככל העולה על רוחם על כר הדשא. דקה 30' אפיק דומר עובר בקלילות 3 שחקנים מוציא רוחב ושחף הללי כובש את השישי 0:6 ענק. האורחים צימקו בדקה ה-35'  נאור חבוב מאשקלון מקבל את הכדור בקו שמאל, חותך לאמצע וברגל ימין שולח כדור לחיבור 1:6. דקה לסיום המחצית הראשונה, דור אבינו עובר שחקן של אשקלון, מוריד לקובי דומר שבנגיעה בועט לרחוק מה16 מטר ישר לרשת 1:7 בסיום המחצית הראשונה.

 

המחצית השנייה קצב המשחק מעט נרגע. דקה 60' בנאור חבוב של אשקלון עובר את 2 הבלמים של לוד, ומול השוער מגלגל לרשת הרחוקה 2:7. שבע דקות חולפות ונאור חבוב  עובר את המגן של לוד, מוציא כדור בין השוער לבין ההגנה, וורקה בנגיעה רכה לרשת 3:7. דקה 75' בר יצחק נכנס לאמצע מקו שמאל, מוריד לניב לוי שבא מאחורה, ובכדור ישר לחיבור הרחוק ברגל ימין מסיים התקפה נפלאה. 3:8. דקה 88' כדור עומק של ליאור בנימני לוורקה שגלגל ב 1 על 1 את תוצאת המשחק 4:8.

 


אפיק דומר מלך שערי לוד: "הפכנו את המשחק לקל עם הלחץ שלנו שמאפיין אותנו מתחילת העונה. כל השחקנים באו חדים ובכל הזדמנות שהייתה לנו כבשנו.מחכים כבר ליום ג׳ למשחק הבא".

 

קובי דומר שכבש צמד מוסיף: "כמו בכח משחק מתחילת העונה, הגענו עם הדרך שלנו, השיטה שלנו והלחץ שלנו על כל המגרש. הגענו בכל התקפה שנייה למצב וניצלנו את זה לשערים.שמח שלקחנו 3 נקודות. יש לנו מטרה ומקווה שבעבודה קשה נשיג אותה.
שרק נמשיך לרקוד על המגרש".

 

שחף הללי כובש השער השישי: "המשחק הזה החזיר לי הרבה ביטחון להמשך העונה. מפה והלאה אני מבטיח שאני יחזור לעצמי ויתרום לקבוצה הרבה".

 

מוטי יעיש מאמן בני לוד: 3 נקודות חשובות. המשכנו את הדרך שלנו, עובדים קשה באימונים וזה בא על שכרנו. שמח מאוד שהשחקנים מיישמים את מה שאני מעביר להם באימונים. תוצאה משקפת. עם הפנים קדימה ליום ג׳ ".
 

כובשי השערים לבני לוד בניצחון על אשקלון. צילום: יח"צ

הוסף תגובה
תגובות
  1. סיקרתם את המדחק הזה כאילו שזה משחק אמיתי. (האנונימוס בלפי 09-10-2022, 09:31)
    אשקלון מגיעה עם שחקנים בהתנדבות שבקושי מכירים ולא מתאמנים חלקם כבר פרשו מכדורגל. עצוב ולא ספורטיבי, אבל מה יש ליריבה להתגאות?
  2. הפועל אשקלון (משה 09-10-2022, 12:00)
    הגיע הזמן שהקבוצה הזאת תתפרק דיי לבושות אדון שניר נפתלי תאמין צחוקים עלייך כל המדינה המדינה
  3. קבוצה מצויינת (אוהד לוד 09-10-2022, 14:20)
    נבנתה קבוצה מצויינת כיף לראות אותם
  4. לא מחמיא לעירוני לוד לספוג רביעייה (ברק 09-10-2022, 15:14)
    ועוד מאשקלון. נכון שלוד כבשה שמינייה. אז מה קרה שם? לוד נתנה להם לכבוש? זילזלה? לא מחמיא.
  5. אם אשקלון כבשה רביעייה (ברק 09-10-2022, 15:36)
    לרשת לוד אז אולי יש תקווה...רק שיפור בהגנה ודברים יסתדרו
  6. רגב -גרושי (אבי אזור 09-10-2022, 22:32)
    רגב כולם יודעים מי ומה איתך אתה זבל מזל שלך שמשפחת גרושי איתך עם לא אתה אויר הצלת את אשקלון את נפתלי יאפס אתה עוד תצטער שב בהפועל לוד שלך ועל תתערב