במאזן מושלם: 0:2 לקריית מלאכי על מ.כ ירושלים

מכבי קריית מלאכי ממשיכה להרשים בניצחון 0:2 על מ.כ ירושלים שומרת על מאזן מושלם מפתיחת הליגה. על הקווים מוביל את הקבוצה, יואל סויסה שאמר: "מקווה שהשנה זה יהיה הכי גבוה ונשיג את המטרות שלנו בכדורגל טוב, תוסס ושמח וכן גם לעלות ליגה".

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 17-10-2022
  • 09:23

המחזור השביעי בליגה ב' דרום ב' הפגיש באצטדיון בקריית מלאכי בין מכבי קריית מלאכי למ.כ ירושלים. שתי הקבוצות השקיעו הקיץ במטרה להעפיל בסיום העונה לליגה א'. הכתומים פתחו את העונה נהדר הגיעו למשחק לאחר ניצחון באמצע השבוע מול מכבי עירוני נתיבות. האורחים מהבירה סיימו בתיקו 1:1 מול מכבי רמלה.

 

המחצית הראשונה היתה שקולה. מלאכי שלטה במרכז המגרש היתה מסוכנת מול שערה של ירושלים. שלוש דקות לסיום המחצית הראשונה. ערבוביה ברחבה הכדור מגיע לירין מכלוף שמשחרר בעיטה לפינה, 0:1 מלאכי. המחצית השנייה ירושלים חיפשה שער שוויון ונעצרה ביכולת נפלאה של בני פרץ שוער קריית מלאכי. דקה 75', ירין מכלוף בועט מ-16 מטר, עמית ברונשטיין שוער מ.כ ירושלים הודף לרשת, 0:2 מכבי קריית מלאכי. עד סיום המשחק התוצאה נשמרה, מכבי קריית מלאכי חוגגת ניצחון ליגה שביעי ברציפות. מ.כ ירושלים ממשיכה לאכזב רושמת משחק שני ללא ניצחון.

 

יואל סויסה מאמן מכבי קריית מלאכי אמר לאחר המשחק: "משחק טוב שלנו , שלטנו בקצב המשחק. שליטה מוחלטת באמצע המגרש, ביטלנו את ירושלים ממשיכים הלאה וכמובן המשכיות לכיוון המטרה".

 

 

יואל סויסה לצד עוזרו אבי בגולה. מובילים את קריית מלאכי לפתיחת עונה מרשימה. צילום: עמוד הפייסבוק מכבי קריית מלאכי

 

ניצחון מול יריבה לצמרת הליגה. מה אפיין את הניצחון ?

 

"אופי וחוזקה של שחקנים שיודעים מה לעשות ורוצים לנצח, כמובן יודעים ליישם את זה במגרש".

 

העונה הקבוצה מציגה סגל שחקנים צעיר בשילוב שחקנים מנוסים וותיקים. שתף בהרגשה.

 

"השילוב כמובן עוזר שיש לך שחקנים מנוסים שעוזרים לצעירים, כל אחד יודע את מקומו גם בקטע המקצועי וכמובן האישי. קריית מלאכי זה משפחה מעבר לקבוצת כדורגל שכייף להגיע לשחק בה.. מהרגע הראשון יש לך הרגשה נוחה וכייפית, כמובן יש את הקהל שתומך בצורה מדהימה. חייב לציין את הצוות האימון שעובד איתי, אבי בגולה שעושה עבודה מדהימה שהוא יד ימיני וכמובן את מאמן השוערים עדי טויטו".

 

בשונה מהשנים האחרונות. העונה במועדון הפיקו לקחים וטעויות מבשנים עברו בה כשלה הקבוצה. מה סוד ההצלחה ?

 

"יש דרך חדשה כמובן,  כל אחד יודע את מקומו בקבוצה. נותנים לך את כל השקט והתנאים הטובים, יש לך מנהל קבוצה כדמות אלי מזוז שהכניס שהכניס סטנדרטים חדשים כמובן עם חברי ההנהלה וצוות האימון אז הכל מתחבר ויש שקט תעשייתי".

 

לאן מכוונים השנה בקריית מלאכי ?

 

"קריית מלאכי תמיד מכוונת גבוה. מקווה שהשנה זה יהיה הכי גבוה ונשיג את המטרות שלנו בכדורגל טוב, תוסס ושמח וכן גם לעלות ליגה".

קהל אוהדי קריית מלאכי. צילום: רפי אזולאי

הוסף תגובה
תגובות
  1. מלאכי תשאר כל החיים ליגה ב. (אסף נורדיה 17-10-2022, 14:30)
  2. אסף נורדיה (מלאכי 18-10-2022, 12:26)
    על הנשמה שלכם אנחנו נעלה ימעפן
  3. כדורגל (אוהד 20-10-2022, 13:27)
    יש מאמן על הקווים שמבין ונושם כדורגל מגיל 0 ,רואים את שיטת האימון במגרש שכל שחקן יודע את מיקומו,ובנוסף את עוזר המאמן שנותן את הידע שלו למשחק,נקווה שהפעם זה הפעם וצריך המשכיות לא לעצור,יאלה מלאכי