סיכום מחזור 9: ליגה ב' צפון א'

בליגה ב' צפון א' סיכמנו את המחזור התשיעי שהביא איתו שערים מרהיבים ומשחקים נהדרים. שפרעם לא התקשו נגד שחקני נהריה, צפת מתפרקים בעראבה ואחו חוגגים על חשבון כפר מנדא. מה לגבי שאר המשחקים? הכל בסיכום המחזור שלפניכם..

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 01-11-2022
  • 08:26

מ.כ. שפרעם – בית"ר נהריה 0-4

 

שחקני שפרעם רושמים את ניצחונם הרביעי העונה נגד האורחים מנהריה, שלא הצליחו להוות כמתחרים סופר קשים. עבור שחקני נהריה זה היה ההפסד השביעי העונה וכדאי להשיג ניצחונות כדי לא להיקלע לתחתית הטבלה.

 

הפועל עירוני עראבה – הפועל עירוני צפת 1-3

 

שחקני עראבה חוגגים את המשבר של שחקני צפת המתפרקים ואוספים שלוש נקודות חשובות מאוד לקבוצה הביתית. בצפת הצרות גדולות מאוד. שחקניו של משה ריי נופלים מהרגליים, ברמה שהשוער המשני נכנס למשחק כשחקן שדה על מנת לנסות לעזור לקבוצה להבקיע כמה שערים, אך זה לא צלח.

 

אחווה כפר מנדא – אחי עכו 4-2

 

שחקני כפר מנדא רושמים הפסד ביתי נוסף לעונה לא מוצלחת בכלל עד כה. שחקניו של מהדי וואקד מעכו לא מתקשים ורושמים ניצחון חוץ חשוב מאוד בהמשך המאבק על כרטיס כניסה לפליאוף בסוף העונה הסדירה. האם כפר מנדא יצליחו לשרוד את הליגה? ימים יגידו..

 

שחקני עכו - ממשיכים לחגוג (צילום: חגאג רחאל)

 

מכבי עירוני יפיע – מכבי אחווה שעב 1-2

 

שחקניו של איימן חטיב מיפיע רושמים ניצחון נוסף וסופר חשוב נגד האורחים משעב, שמצבם לא מזהיר כלל. האורחים משעב עלו ראשונים ליתרון לאחר 76 דקות של כדורגל, אל שני שערים מהירים של אחמד חטיב והייתם מחאג'נה הפכו את התוצאה והעניקו לקבוצתם ניצחון ביתי נהדר.

 

מ.ס. רובי שפירא – מכבי בני ג'דידה מכר 2-1

 

שחקני רובי שפירא אירחו את בני ג'דידה החזקים בתקווה לנסות להוציא איזה נקודה, אך כמובן שזה לא צלח. בדקה ה- 31 האורחים עלו ליתרון, 13 דקות לאחר מכן המארחים השוו וקיוו לקחת איזה נקודה..אך בעיטת עונשין מ– 11 מטרים של אוסמה שעבן בדקה ה- 77 סגרה את הבסטה.

 

בני ג'דידה מכר - לא מרחמים על אף קבוצה (צילום: דוברות בני ג'דידה)

 

מ.ס. קריית ים – הפועל בני בענה 0-5

 

שחקניו של אורן פלאש החזקים רושמים ניצחון נוסף לרזומה ולא מתקשים נגד שחקני בני בענה. מתוך תשעה משחקים הקבוצה מהקריות עם תשעה ניצחונות ובלתי ניתנת לעצירה. עבור האורחים מבענה זה היה ההפסד הרביעי העונה והם מקווים לחזור לנצח במשחק הבא.

 

הפועל עירוני כרמיאל – איחוד בני כאבול 1-3

 

שחקני כרמיאל רושמים ניצחון נוסף נגד האורחים מכרמיאל שלא הצליחו לעצור את מכונות השערים המקומיות. בלאל סבע, אליהו דרעי ואהוד מערבי הביאו לקבוצתם את הניצחון השמיני לאחר תשעה מחזורים. עבור שחקני כאבול זה היה ההפסד החמישי העונה ומקווים לחזור למסלול הניצחונות במחזור הבא.

 

שחקני כרמיאל - לא מרחמים על אף קבוצה (צילום: דוברות הפועל עירוני כרמיאל)

 

מ.ס. בני ממב"ע – מ.כ. צעירי טמרה 4-1

 

שחקניו של ווג'די קיש מצפון רמת הגולן אירחו את שחקניו של מוסא דיאב החזקים וקיוו להצליח לגנוב איזה נקודה, אך לאורחים היו מטרות אחרות לחלוטין.. בדקה ה- 37 אסעד עמאשה העלה את הקבוצה הביתית ליתרון 1-0, אך לאחר מכן מבול של ארבעה שערים של האורחים מטמרה, אחד במחצית הראשונה ועוד שלושה בשנייה לא הותירו שום סיכוי למארחים מהגולן.

שחקני קריית ים - חוגגים ניצחון (צילום: עדי דטליס)

הוסף תגובה
תגובות