ניצחונות למכבי קריית מלאכי ומ.כ ירושלים. מכבי ב"ש מסתבכת

המחזור העשירי בליגה ב' דרום ב', מכבי קריית מלאכי ממשיכה ברצף הניצחונות מול בני לוד. מ.כ ירושלים חגגה על חשובנה של בית"ר קרית גת. בתחתית: מכבי ב"ש רושמת הפסד ליגה שמיני העונה.

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 05-11-2022
  • 07:46

המחזור העשירי בליגה ב' דרום ב'. הפועל בני לוד אירחה למפגש מסקרן את מכבי קריית מלאכי. שתי הקבוצות הגיעו למשחק בכושר שונה שהכתומים ניצחו באמצע השבוע את הפועל גדרה.  הפתיחה הייתה שייכת לכתומים שהוליכו ביתרון 2:0 בחלוף 10 דקות של משחק. ירין מכלוף ומושיקו אביטן כבשו. לוד צימקה בדקה ה-35 עילי דבש.  חמש דקות לסיום המחצית הראשונה, עילי דבש השלים צמד, 2:2. במחצית השנייה היתה קבוצה אחת, מכבי קריית מלאכי. הדר לוי ודיב פינטו בצמד שערים החזירו את היתרון למלאכי לניצחון 5:2. מ.כ ירושלים אירחה את בית"ר קרית גת מתחתית הליגה. הקבוצה מהבירה איננה התקשתה לניצחון גדול 0:7. סאן טוריאל (רביעייה), עידן חג'ג', אליה חדד כבשו למ.כ ירושלים.

 

 

הפועל גדרה ציפתה להתאושש מההפסד למלאכי באמצע השבוע שאירחה את הפועל בני אשדוד. על כר הדשא הקבוצה מעיר הנמל חגגה. מאיר אדרי העלה את אשדוד ליתרון עשר דקות לסיום המחצית. במחצית השנייה, יוני יעקב וצמד שערים של ליאור סויסה קבעו, 4:0 לאשדוד.  מכבי עירוני נתיבות חזרה עם ניצחון חוץ יקר 2:1 על שיכון המזרח. אביב אסייאג העלה את השיכון ליתרון, 0:1. במחצית השנייה יונתן אליאס בצמד שערים הפך את התוצאה לניצחון קבוצתו, 2:1.

 

 

 

מ.כ שדרות המשיכה בכושר המצוין מפתיחת העונה שהביסה 2:6 את הפועל שגב שלום. צמד להישאם אזברגה. בירוחם אירחה הקבוצה המקומית את בית"ר נורדיה ירושלים. ירין הילל העלה את הקבוצה מהבירה על סף סיום המחצית הראשונה ליתרון. בתוספת הזמן, נועם דיעי כובש שער שוויון דרמטי וחלוקת נקודות בין הקבוצות, 1:1.

 

 

 

מכבי באר שבע ממשיכה בפתיחת העונה החלשה. הקבוצה אירחה את מכבי רמלה למשחק בו כל תוצאה מלבד ניצחון תסבך את הקבוצה בתחתית הליגה. יובל דרעי העלה את רמלה ליתרון, 1:0. תשע דקות חולפות ומתן מלכה כבש שער שוויון. לקראת סיום המחצית אורי כהן החזיר את היתרון לרמלה, 2:1. במחצית השנייה זיו אמבר ואורי כהן הכפילו את היתרון 4:1. דור דדוש רק צימק חמש דקות לסיום עבור ב"ש, 4:2. מכבי עירוני שדרות רשמה ניצחון ליגה שלישי העונה, 2:3 על הפועל אשקלון. לאחר מחצית ראשונה נטולת שערים שדרות נהנתה מצמד שערים של זוהר קסאפו ושער נוסף של שי אימלק. מתן כהן ומשה בכר צימקו לאשקלון.

שחקני מכבי עירוני שדרות חוגגים ניצחון על אשקלון. צילום: פייסבוק מכבי עירוני שדרות

הוסף תגובה
תגובות