סיכום מחזור 12: ליגה ב' צפון א'

ליגה ב' צפון א' יוצאת לפגרה, אך רגע לפני התקיים הסופ"ש המחזור ה– 12 עם המון משחקים מדהים ושערים מרהיבים. נהריה כיכבו בבית נגד רובי שפירא, קריית ים התעללו בעראבה ולא הלא יאומן קרה – עירוני צפת התעוררה. מה לגבי שאר המשחקים? הכל בסיכום המחזור שלפניכם..

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 13-11-2022
  • 06:56

בית"ר נהריה – מ.ס. רובי שפירא 1-8

שחקני נהריה רושמים ניצחון סופר חשוב, רביעי במספר העונה שמטיס אותם למקום ה- 11 בטבלה. עבור האורחים מרובי שפירא זה היה ההפסד העשירי העונה שמוציא אותם לפגרה עם אנרגיות ברצפה ובתקווה לחזור טובים יותר למגרשים.

 

הפועל עירוני עראבה – מ.ס. קריית ים 6-2

שחקניו של אורן פלאש לא עוצרים ורושמים ניצחון גדול בעראבה לפני היציאה לפגרה. מריק שמחייב ונבו מזרחי בלטו עם צמד שערים כל אחד. עבור המארחים מעראבה, זה היה ההפסד השביעי העונה ומקווים לחזור טובים יותר לאחר הפגרה.

 

שחקני קריית ים - חוגגים ניצחון נוסף (צילום: עדי דטליס)

 

עירוני בני כאבול – מכבי בני ג'דידה מכר 1-1

שחקני בני כאבול הצליחו לעצור את שחקני ג'דידה החזקים ולהוציא מהם נקודה לפני היציאה לפגרה. בג'דידה הייתה ציפיה לחזור מהמשחק עם שלוש נקודות, אך אומרים תודה גם על הנקודה הזו. אצל המארחים המבקיע היה מרעי ריא ועבור האורחים אמיר כנעאן.

 

מ.כ. צעירי טמרה  - מכבי אחווה שעב 0-3

שחקניו של מוסא דיאב יודעים את העבודה ורושמים ניצחון ביתי נהדר על שחקני שעב לפני היציאה לפגרה. אחמד דיאב הבקיע את השער הראשון לאחר 22 דקות של כדורגל, עומר מהג'ה את השער השני ועיסא חלף את השער השלישי. עבור האורחים משעב זה היה ההפסד העשירי העונה ומקווים לחזור מהפגרה עם אנרגיות חדשות.

 

מכבי עירוני יפיע – אחי עכו 2-1

שחקניו של מהדי וואקד מעכו רושמים את ניצחונם השמיני העונה כשהם מתארחים ביפיע רגע לפני היציאה לפגרה. בעכו פתחו את העונה נהדר ומקווים להמשיך בעבודה הטובה. עבור המארחים מיפיע, המצב לא מדהים כשהקבוצה עם שישה הפסדים לאחר 12 מחזורים בלבד ושחקניו של איימן חטיב מקווים לחזור למסלול הניצחונות מהמשחק הבא.

 

שחקני יפיע - לא הצליחו להתמודד נגד שחקני עכו החזקים (צילום: דוברות מכבי עירוני יפיע)

 

הפועל בני בענה – מ.ס. בני ממב"ע 3-5

שחקני בענה רושמים ניצחון ביתי חשוב נגד הקבוצה מצפון רמת הגולן. עבור שחקניו של ווג'די קיש מאמן הקבוצה השמיני העונה והמצב בטבלה לא מדהים. שתי הקבוצות ישמחו לחזור מהפגרה עם אנרגיות טובות יותר ולהצליח לייצר יותר ניצחונות.

שחקני בני ממב"ע - לא חגגו בסוף המשחק (צילום: דוברות בני ממב"ע)

 

הפועל עירוני כרמיאל – מ.כ. שפרעם 2-0

שחקני שפרעם רושמים ניצחון חוץ סופר חשוב בכרמיאל נגד קבוצה חזקה עם קהל מדהים. האורחים משפרעם באו מוכנים למשחק ושערים נהדרים של מוחמד זידאן וחאלד מונדיה הביאו לאורחים שלוש נקודות יקרות. שחקניו של ליאור דה כלבו מכרמיאל צריכים לנוח טוב כי יכולת כזו לא תספיק להם במאבק במשחקים המכריעים.

 

הפועל עירוני צפת – אחווה כפר מנדא 1-2

שחקניו של משה ריי מתעוררים לחיים ומנצחים את האורחים מכפר מנדא עם שער אדיר עמוק בתוספת הזמן שמעניק למארחים ניצחון סופר חשוב אחרי רצף רציני של הפסדים. האורחים מכפר מנדא מסתבכים בתחתית עם הפסד שביעי לאחר 12 מחזורים. שתי הקבוצות צריכות להתאפס על עצמן והפגרה באה להן בול בזמן.

הקהל של קריית ים - יכול להתגאות בשחקנים שעל המגרש (צילום: עדי דטליס)

הוסף תגובה
תגובות