יונתן ורטיקובסקי בסיכום שליש עונה – ליגה ב' צפון א'

לאחר 12 מחזורים של אחת הליגות המעניינות אם לא המעניינת, הגיעה פגרת הנבחרות שנתנה לנו רגע לבדוק איך התחילה העונה. קריית ים כמובן נתנה הופעה עם 12 מחזורים ללא הפסד, טמרה גם לא פראיירים עם משחקים נהדרים ורובי שפירא אכזבו אותנו מאוד. מה לגבי שאר הקבוצות? הכל בסיכום שלפניכם..

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 23-11-2022
  • 06:47

 

לאחר 12 מחזורים שהם כבר שליש עונה יצאנו לפגרה, זה זמן מושלם רגע לעצור ולחשוב איך הקבוצות נראות העונה...

 

הקבוצה המצטיינת: מ.ס. קריית ים

 

שחקניו של אורן פלאש מסיימים 12 מחזורים עם מאזן נהדר של 11 ניצחונות, תוצאת תיקו אחת וללא הפסדים. בקבוצה יש אווירה טובה עם סגל שחקנים איכותי ונהדר ואני מעריך שהם ימשיכו להוביל את הליגה אם הם ימשיכו להראות יכולות כאלה נהדרות.

 

שחקני קריית ים - חוגגים פתיחת עונה פנטסטית (צילום: עדי דטליס)

 

הקבוצה המפתיעה: אחי עכו

 

שחקני עכו שהיו קרובים מאוד להיות העונה בליגה ג', לאחר שנלחמו אתשקד על הישארות בליגה בשן ועין נתנו פתיחת עונה לא פחות מפנטסטית. לאחר 12 מחזורים, שחקניו של מהדי וואקד עם שמונה ניצחונות, שתי תוצאות תיקו ושני הפסדים. המאמן הצעיר בשנתו השנייה מוכיח שהוא מבין כדורגל ובגדול. בעכו יש הנהלה תומכת שדואגת לצוות המקצועי להתעסק בכדורגל וזו כנראה הנוסחה הנכונה להצלחה.

 

שחקני עכו - חוגגים (צילום: חגאג רחאל)

 

הקבוצה המאכזבת:  מ.ס. רובי שפירא

שחקני רובי שפירא שמסיימים 12 מחזורים ללא אף ניצחון הם לגמרי מאכזבי הליגה. קבוצה ללא הגנה שסופגת 44 שערים שרוב המשחקים מסתיימים מעל לארבעה שערים. עם זאת, אני מקווה שהצוות המקצועי יצליח להרים את השחקנים ולהוביל את הספינה לחוף מבטחים מעל הקו האדום. יש עוד הרבה נקודות בקופה וזה הזמן להתכונן טוב להמשך הדרך.

 

הקבוצה הנוספת שהפתיעה: מכבי בני ג'דידה מכר

 

לא יניתן להתעלם משחקניו של האני ארשיד שהרים יופי של קבוצה העונה. לאחר 12 מחזורים, הקבוצה עם מאזן של תשעה ניצחונות, תוצאת תיקו אחת ושני הפסדים, כשיש בקופה 28 נקודות. הקבוצה מגובשת עם חדר הלבשה מהנדירים שיש בליגה והמאזן שלהם הפתיע ובגדול.

 

שחקני בני ג'דידה מכר - הפתיעו ובגדול (צילום: דוברות בני ג'דידה מכר)

 

מאמן מצטיין: אורן פלאש

 

אין ספק שאורן פלאש, מאמן מ.ס. קריית ים מוליכת הליגה הוא המאמן המצטיין. בשיחה עם אלעד חיגר, ששיחק עם פלאש בצעירותו היה ניתן להבין שתמיד פלאש ידע לראות על המגרש מה קורה בראיית 360 מעלות וברור לנו שהוא יודע בדיוק איזה עמדה לאייש ומתי. לאחר הישגים כה מרשימים, ברור שפלאש הוא המאמן המצטיין בליגה.

 

 

אורן פלאש - קולט הכל (צילום: מאוד אלקסלסי)

יונתן ורטיקובסקי מסכם שליש ליגה (צילום: עינה קפלן)

הוסף תגובה
תגובות