"זאת הייתה פתיחת עונה לא אידיאלית ולא אופיינית לבני ממב"ע"

כך אמר ווג'די קיש, מאמן בני ממב"ע מליגה ב' צפון בעקבות פתיחת העונה הלא מדהימה שעברה על הקבוצה. לגבי ההמשך קיש אופטימי: "בכדורגל יש עליות וירידות, אבל אנחנו נצא מזה."

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 30-11-2022
  • 08:22

בקבוצת בני ממב"ע, המורכבת משחקנים מארבעת הכפרים הדרוזים בצפון רמת הגולן ועוד כמה חיזוקים מהסביבה זאת הייתה פתיחת העונה החלשה ביותר. לאחר 12 מחזורים, שחקניו של קיש במאזן של שני ניצחונות, שתי תוצאות תיקו ושמונה הפסדים עם שמונה נקודות בלבד. שאלנו את קיש כמה שאלות לקראת המשך העונה ואיך מתקדמים מפה...

 

ווג'די, פתיחת עונה לא אידיאלית – מה קרה ?

 

"אני מסכים, זאת הייתה פתיחת עונה לא אידיאלית ולא אופיינית למועדון. יש לנו שחקנים טובים על הנייר וציפינו לפתוח את העונה בצורה טובה יותר. בכדורגל יש תמיד עליות וירידות ואני בטוח שאנחנו נצא מזה".

 

אסעד עמאשה - יחזור להיות מכונת שערים? (צילום: אייהם גבארין)

 

על מה אתם עובדים בפגרה ?

 

"קודם כל לקחנו שבוע חופש, לתת רגע לשחקנים לנוח ולהתאושש. חזרנו להתאמן וחזק. אנחנו עובדים קשה, המצב שלנו בטבלה מחייב אותנו לעבוד קשה. אנחנו רוצים להופיע אחרת לגמרי להמשך הליגה".

 

איך האווירה בקבוצה ?

 

"האווירה לא הייתה טובה. ככה זה כשיש הפסדים, זה פוגע במרקם החברתי. קיימנו פעילויות גיבוש כדי לחבר בין השחקנים ואני בטוח שנתגבש כמו שצריך".

 

אתה חושש מירידת ליגה ?

 

"אנחנו במאבקי ירידה ואני מודע לזה שאם לא יהיה שיפור ביכולת ולא נתחיל לאסוף נקודות אנחנו נהיה מועמדים לירידה. אני בטוח שאם בע"ה כל הדברים יתחברו ונעשה את העבודה שלנו נישאר בליגה בסוף העונה".

שחקני בני ממב"ע - רוצים להישאר בליגה (צילום: דוברות בני ממב"ע)

הוסף תגובה
תגובות