רמי אבולעילה חתם במכבי עירוני יפיע

אבולעילה חוזר לקדנציה שניה בקבוצה ויחליף את איימן חטיב שסיים את תפקידו. יפיע במצב לא טוב כשהם במאזן שלילי עם 16 נקודות בלבד לאחר 12 מחזורים. האם המאמן המוכשר יצליח להרים את השחקנים ולהחזיר את הקבוצה לצמרת? ימים יגידו...

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 29-11-2022
  • 07:25

במכבי עירוני יפיע פתחו את העונה בצורה לא טובה בכלל. הדברים לא התחברו והתוצאות מדברות בעד עצמן. לאחר 12 מחזורים, הקבוצה במקום השמיני עם 16 נקודות בלבד, כשמאזנה הוא חמישה ניצחונות, תוצאת תיקו אחת ושישה הפסדים. איימן חטיב, שאימן את הקבוצה מתחילת העונה עשה הכל בשביל להצעיד את הקבוצה קדימה, אך זה המקסימום שהוא הצליח להגיע אליו. רמי אבולעילה, שאימן בעבר את הקבוצה נקרא לדגל והוא חתם כמאמן הקבוצה עד לסיום העונה ומטרתו הראשונה היא להרים את השחקנים על הרגליים.

 

רמי, קיבלת קבוצה שהחלה את העונה בכושר מאכזב. מה האווירה בקבוצה ?

 

"בשנתיים האחרונות יפיע התרגלו להיות בצמרת (בתקופתי כמאמן הקבוצה). היום הקבוצה ממוקמת באמצע הטבלה למטה . כמובן כשקבוצה לא הולך לה חייב להיות שינוי והקורבן תמיד המאמן. מאחל למאמן שסיים איימן חטיב בהצלחה בהמשך הדרך, כמובן כשקבוצה רגילה להיות בצמרת הליגה מוצאת עצמה ללא תוצאות משכנעות ולא בצמרת האווירה קצת לא נוחה".

 

אתה הולך לעשות שינויים בסגל ?

 

"אני מכיר את השחקנים טוב מאוד ומכיר את הליגה. השנה שונה מלפני,  יש קבוצות חזקות וכמובן אלה הקבוצות הממוקמות בצמרת הטבלה. כבר יש שינוי באווירה ויש התלהבות. ברגע שהשחקנים יבינו מה אני צריך מכול שחקן יהיו תוצאות טובות. צריך לחבר את השחקנים לגבש אותם להטמיע בהם את הווינרות. יהיה שינויים".

 

שחקני יפיע - הולכים להיות ווינרים (צילום: דוברות מכבי עירוני יפיע)

 

לדעתך אתם בסכנת ירידה ?

 

"לא חושב בכלל שיפיע תרד ליגה. להפך, נהיה קבוצה חזקה מאוד ובעזרת השם בסוף העונה נהיה בפליאוף העליון".

 

מה המטרות העונה מבחינתך ?

 

"המטרה להיות בחמש הקבוצות הראשונות  בצמרת, עם הזמן ויש מספיק נקודות בקופה. אני מודה להנהלה על האימון שנתנו לי את המושכות בתפקיד המאמן. אני וההנהלה מכירים אחד את השני טוב מאוד ואני בטוח שנגיע ליעד שאליו אנחנו שואפים".

 

אבולעילה - חוזר לקדנציה נוספת ביפיע (צילום: חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות