נוף הגליל תחנוך אצטדיון נוער מפואר שהוקם בשנה האחרונה בהשקעה של 20 מיליון שקלים

אירוע חנוכת האצטדיון יוקדש למשחק ראווה בין קבוצות הנוער של מכבי חיפה והפועל נוף הגליל, נגד האלימות המשתוללות ברחובות. רונן פלוט ראש עיריית נוף הגליל: "אני רוצה לראות את בני הנוער מבלים את שעות הפנאי במשחקי כדורגל במגרש ירוק ומטופח ולא על הברזלים ברחוב"

  • על ידי: יצחק סלומון
  • 04-12-2022
  • 11:17

ראש עיריית נוף הגליל, רונן פלוט, השלים את בנייתה של קריית הספורט בעיר הכוללת את אצטדיון גרין החדש, מגרש האימונים, המבנה הרב תכליתי וכעת גם אצטדיון לנוער. עלות הקמת האצטדיון החדש מסתכמת בכ–20 מיליון שקלים בסיוע מפעל הפיס, משרד התרבות והספורט ומשרד הפנים. אירוע חניכת האצטדיון יוקדש לקריאה למאבק באלימות הגואה במדינת ישראל.

 

"כולנו עדים לאלימות המשתוללת במגרשי החניה, בכבישי הארץ וברחובותיה, לעיתים ככה סתם,  ללא שום סיבה. לא מדובר בגזירה משמיים, מדובר בתופעה מדאיגה ומסוכנת", הסביר ראש העיר פלוט.


מחר (יום שני, 5/12) בשעה 16:00 מיד לאחר טקס קביעת המזוזה באצטדיון  החדש יעלו קבוצות הנוער מכבי חיפה והפועל נוף הגליל למשחק ראווה  נגד האלימות, הגזענות וחוסר הסובלנות בחברה הישראלית. המשחק יתקיים בשיתוף הרשות הלאומית לביטחון קהילתי. 

 

 

האצטדיון החדש לנוער כולל כר דשא סינתטי ברמה גבוהה, יציע מרווח,  בניין רב תכליתי לשימוש השחקנים, מלתחות,  לוח תוצאות ועוד. "זהו אצטדיון רובד נוער היפה ביותר בצפון ואחד היפים בישראל", מסר ראש העיר, רונן פלוט וציין כי בנוף הגליל פועלות  9 קבוצות נוער שנאלצו עד כה לצאת מחוץ לעיר לצורך אימונים ומשחקים בליגות השונות. "הקמת האצטדיון והכשרתו לרמה הגבוהה ביותר של משחקי כדורגל בוצעה על ידי העירייה כחלק מפרויקט עירוני גדול שמשלים הקמת קריית ספורט ובתוכה אצטדיון גרין ברמה של ליגת על ומשחקים בינלאומיים", אמר פלוט וציין כי האצטדיון החדש יעמוד לרשות כלל בני הנוער בנוף הגליל. "אני רוצה לראות את בני הנוער מבלים את שעות הפנאי במשחקי כדורגל במגרש ירוק ומטופח ולא על הברזלים ברחוב".

 

משחק ראווה וידידות בין קבוצות הנוער הפועל נוף הגליל ומכבי חיפה יתקיים מחר בשעה 16:00, הכניסה חופשית.

אצטדיון נוער נוף הגליל מהמפוארים בארץ. צילום: יח"צ

הוסף תגובה
תגובות