ניצחונות למלאכי, נורדיה ונתיבות. ניצחון בכורה לפועל אשקלון

המחזור ה-13 בליגה ב' דרום ב', מכבי קריית מלאכי ממשיכה בכושר המצוין בניצחון במפגש הצמרת על הפועל ירוחם. נורדיה הביסה את מכבי רמלה 4:0, נתיבות חגגה על חשבון גדרה. בתחתית: ניצחון בכורה להפועל אשקלון על הפועל בני אשדוד

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 10-12-2022
  • 07:17

ליגה ב' דרום ב' חזרה בסוף השבוע למגרשי הכדורגל לאחר פגרה. המחזור ה-13 יושלם ביום שלישי במשחק בין מכבי עירוני שדרות למ.ס שיכון המזרח.

 

המחזור החל כבר בחמישי במשחק בין הפועל שגב שלום למכבי באר שבע. על כר הדשא המארחת חגגה על חשבון האורחת מבאר שבע בניצחון 2:5. אחמד אבו בלאל (שלושער), אוסמא רגילאת ומאלק אלעזזמה כבשו לשגב שלום. אדיר ניסן וירין חיון כבשו לבאר שבע. במשחק נוסף ביום חמישי נפרדו מץכ ירושלים ומ.כ שדרות בתיקו 0:0.

 

 

 

מכבי עירוני נתיבות אירחה את הפועל עירוני גדרה. שחקניו של סתיו אלימלך חזרו מהפגרה בכושר מצוין בניצחון 0:4. דביר נסימי, אביאל אפנג'ר (צמד) וירן אבקסיס כבשו לנתיבות. בית"ר נורדיה התארחה אצל מכבי רמלה. לאחר מחצית ראשונה ללא שערים שחקניו של אהוד כחילה עלו נחושים מחדר הלבשה במחצית השנייה לניצחון 4:0. מאי מזל (צמד) דוד אסנקה, ואדי אדרי כבשו לנורדיה.

 

 

מכבי קריית מלאכי אירחה את הפועל ירוחם למפגש צמרת מסקרן. מחצית ראשונה שקולה בין הקבוצות הותירה את התוצאה 0:0 על לוח התוצאות. במחצית השנייה שחקניו של יואל סויסה צפו במושיקו אביטן מעלה את המארחת ליתרון 0:1. ירין מכלוף הכפיל בדקה -73', 0:2. שתי דקות לסיום אלירן וסקר צימק, 1:2 לירוחם שסיימה את המשחק בעשרה שחקנים לאחר הרחקתו של אדיר פיטוסי.

 

בית"ר קרית גת הביסה את בני לוד בתוצאה 0:3. מור סויסה, יוני קביליס וואשור דהן העניקו למארחת ניצחון חשוב בחלק התחתון של הטבלה. הפועל בני אשדוד אירחה את  הפועל אשקלון.  שער ניצחון של דור אבינו בדקה ה-75' קבע את תוצאת המשחק, 1:0 להפועל אשקלון שרושמת ניצחון בכורה לעונת המשחקים.

 

שחקני מכבי עירוני נתיבות, ניצחון גדול על גדרה. צילום: טל סיגרון

הוסף תגובה
תגובות