סיכום מחזור 13: ליגה ב' צפון א'

חודש ישבנו בבית וחיכינו לליגה ב' צפון והיא וסוף סוף היא חזרה אלינו ובענק. בני ממב"ע חזרו חדים וניצחו בבית את צפת, כרמיאל הביסו את כפר מנדא עם שישייה וקריית ים שמרו על מעמדם בפסגה. מה לגבי שאר המשחקים? תקראו ותדעו..

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 12-12-2022
  • 06:06

מ.ס. בני ממב"ע – הפועל עירוני צפת 1-3

שחקניו של ווג'די קיש עבדו קשה במהלך הפגרה והם חזרו חדים ומוכנים לליגה. נאג'י אבו ג'בל כיכב עם שלושער בניצחון החשוב נגד צפת שהעניק אוויר לנשימה. עבור האורחים מצפת זה היה הפסד כואב ושחקניו של משה ריי חייבים להרים את עצמם ולייצר ניצחונות בהמשך.

 

 

שחקני בני ממב"ע  -חזרו לעניינים (צילום: דוברות בני ממב"ע)

 

אחווה כפר מנדא – הפועל עירוני כרמיאל 6-0

שחקניו של ליאור דה כלבו מכרמיאל חגגו ניצחון גדול במגרש בכפר מנדא. שלושער של שחף ספיר, צמד של אליהו דרעי ושער של ליעד אלמליח הביאו לאורחים שלוש נקודות גדולות וחזרה נהדרת מהפגרה. עבור המאחרים החזרה הייתה פחות אידיאלית והם מקווים לחזור להשיג נקודות במשחק הבא.

 

מכבי עירוני יפיע – בית"ר נהריה 0-4

זה היה מפגש בין שתי קבוצות שהחליפו מאמנים, אך רק ביפיע החלפת המאמנים השפיעה כמו שצריך. שחקניו של רמי אבולעילה חזרו מהפגרה נהדר עם ניצחון גדול על שחקני נהריה. האורחים ומאמנם אייל הלטמן ימשיכו לעבוד קשה וינסו להשיג ניצחון במשחק הבא.

 

 

אבולעילה - מגיע לו לחייך (צילום: חגאג רחאל)

 

מ.ס. קרית ים – עירוני בני כאבול 1-2

שחקניו של אורן פלאש מקריית ים ממשיכים בקו החיובי ורושמים ניצחון ביתי על שחקני כאבול עם שער נהדר של נבו מזרחי בדקה ה- 92 שמעניקה שלוש נקודות סופר חשובות. האורחים מכאבול התמודדו יפה כל המשחק והם ממשיכים הלאה ומקווים להשיג את הניצחון במשחק הבא.

 

מ.ס. רובי שפירא – הפועל בני בענה 4-1

שחקני בענה לא התקשו במשחק חוץ ברובי שפירא שלא חוזרת בצורה מדהימה מהפגרה. שלושער של חליל בשאר ובעיטת פנדל מדויקת של פאדי זיאדה העניקו לשחקני בענה את הניצחון. דן אזולאי מרובי שפירא צימק עם שער משלו רבע שעה לסיום המשחק, אך זה לא הספיק בשביל לקחת פה נקודות.

 

מ.כ. שפרעם – הפועל עירוני עראבה 2-2

במשחק הפכפך בין שתי קבוצות שהציגו יכולת נהדרת כל קבוצה לוקחת נקודה ומקווה להשיג את הניצחון המשחק הבא. האורחים מעראבה עלו ליתרון בדקה החמישית. המארחים השווה לאחר 5 דקות נוספות. בדקה ה- 14 האורחים עלי ליתרון, אך שער משווה של המארחים במחצית השנייה הרס להם את החגיגה. בשתי הקבוצות יש אנרגיה טובה ואין ספק שהם עבדו יפה במהלך הפגרה.

 

מכבי בני ג'דידה מכר – מ.כ. צעירי טמרה 2-2

במפגש בין שתי קבוצות מהחזקות בליגה הייתה חלוקת נקודות שווה עם שערים מרהיבים. לאחר 27 דקות של כדורגל שחקניו של מוסא דיאב מטמרה כבר היו ביתרון 2-0 וראו את המשחק הולך לכיוון טוב, אך המארחים מג'דידה התעוררו כמו שצריך וחזרו למשחק עם שני שערים: בעיטת פנדל מדויקת של אוסאמה שעבן ושער נוסף של מוחמד קדורה.

 

 

שחקני בני ג'דידה - לא הצליחו להשיג את הניצחון (צילום: דוברות בני ג'דידה מכר)

 

מכבי אחווה שעב – אחי עכו 0-2

שחקני שעב חזרו מהפגרה בצורה פנטסטית שהם רושמים ניצחון סופר חשוב נגד שחקני עכו החזקים. שערים נהדרים של איימן חאמד וופיק היבי הביאו לשעב את הניצחון. שחקניו של מהדי וואקד מעכו ימשיכו להתאמן וינסו להשיג את הניצחון במשחק הבא.

שחקני יפיע - חוגגים את הניצחון (צילום: דוברות מכבי עירוני יפיע)

הוסף תגובה
תגובות