סיכום מחזור 13: ליגה ב' צפון ב'

חודש ישבנו בבית וחיכינו לליגה ב' צפון והיא וסוף סוף היא חזרה אלינו ובענק. מ.ס. טירת הכרמל לא ריחמו על הפועל בדרבי ורשמו ניצחון יפה, כפר קרע ניצחה את נווה שאנן המדשדשים ובני מוסמוס בלתי ניתנים לעצירה. מה לגבי שאר המשחקים? תקראו ותדעו..

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 12-12-2022
  • 07:38

מ.ס. טירת הכרמל – הפועל טירת הכרמל 0-2

בטירת הכרמל לבשו חג בסופ"ש עם חגיגת דרבי שהחזירה אותם לליגה בסערה. המארחים מ.ס. טירת הכרמל חגגו ניצחון עם שני שערים גדולים של שלומי בן עשור וגל חסן. שחקניו של עומרי ביטון לא קיוו לחזור מהפגרה עם הפסד, אך ממשיכים קדימה והם מקווים להשיג את הניצחון המשחק הבא.

 

איחוד בני כפר קרע – מכבי נווה שאנן 0-2

שחקני כפר קרע חוזרים מהפגרה עם אנרגיות נהדרות ולא מתקשים נגד שחקני נווה שאנן. בדקה ה- 29 אכרם עסלי הבקיע את השער הראשון מהנקודה הלבנה ושלומי מראד הבקיע את השער השני במחצית השנייה. שחקני נווה שאנן מתחילים לאבד גובה ולהיצמד לתחתית, כדאי להם לצבור ניצחונות בשביל לברוח משם.

 

 

שחקני כפר קרע - יודעים את העבודה (צילום: דוברות בני כפר קרע)

 

הפועל בית שאן – עירוני סנדרלה גלבוע 0-4

שחקני בית שאן חזרו מהפגרה בסערה. דוד מלכה ושלו אובניש הבקיעו צמד כל אחד וחגגו עם קבוצתם ניצחון נהדר על האורחים מגלבוע, שמצבם בטבלה לא מזהיר והם חייבים נקודות כדי לטפס למקום מבטחים.

 

 

המבקיעים -אובניש ומלכה (צילום: דוברות הפועל בית שאן)

 

בית"ר חיפה – מכבי אחי איכסל 2-1

שחקני איכסל חזרו חדים ורשמו ניצחון חוץ סופר חשוב בחיפה. המארחים מחיפה קיוו להצליח לקחת שלוש נקודות ולחזור לליגה ברגל ימין, אך זה לא קרה.

 

אחווה ריינה – איחוד בני באקה 0-2

אחווה ריינה חוזרים לחיים עם ניצחון גדול על בני באקה בבית בתקווה לברוח מתחתית הטבלה. עלאא בכר הבקיע את השער הראשון ואחמד יונס את השער השני. בני באקה חייבים לייצר ניצחונות ולצבור נקודות לקראת המשך הליגה בשביל לשרוד.

 

מכבי אחווה פרדיס – הפועל בני מוסמוס 3-1

שחקניו של נסים אגרביה ממוסמוס חוגגים ניצחון גדול על מכבי פרדיס עם שלושה שערים נהדרים. בקבוצה החזקה במשולש עבדו קשה במהלך הפגרה וחזרו עם אנרגיות שיא. בפרדיס צריכים לצבור נקודות ולייצר ניצחונות בשביל המשך הליגה.

 

 

שחקני בני מוסמוס - רושמים ניצחון נוסף (צילום: דוברות בני מוסמוס)

 

הפועל בני ערערה – מ.ס. פרדס חנה כרכור 1-1

שתי קבוצות בטן הטבלה נפגשו וקיוו להשיג את הניצחון, אך כל מה שנותר זה לקחת נקודה אחת ולחשוב על המשחק הבא. אמנם שתי הקבוצות לא במאבקי תחתית, אבל הן חייבות לייצר ניצחונות למען הביטחון והאנרגיות בקבוצה. במחזור הבא, בני ערערה יארחו את ריינה ופרדס חנה יארחו את גלבוע.

 

 

 

שחקני בית ושאן וגלבוע - הראו תצוגת כדורגל נהדרת (צילום: דוברות הפועל בית שאן)

הוסף תגובה
תגובות