"השחקנים יגיעו בשיא המוטיבציה והמוכנות הטקטית למשחק נגד רובי שפירא"

כך אמר משה ריי, מאמן הפועל עירוני צפת שנלחמת על חייה בתחתית ליגה ב' צפון א'. הקבוצה מהעיר הקדושה שעשתה אשתקד עונה נהדרת פתחה את העונה בצורה שונה לחלוטין ולאחר 13 מחזורים הקבוצה רק 2 נקודות מעל הקו האדום. האם הם יצליחו לנצח את רובי שפירא בשישי הבא?

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 15-12-2022
  • 08:59

בהפועל עירוני צפת חייבים לבדוק מזוזות לאחר פתיחת עונה שכזו. לאחר 13 מחזורים הקבוצה עם 9 נקודות בלבד עם מאזן של שלושה ניצחונות ועשרה הפסדים. אלון אלוק המאמן שפתח את העונה שם את המפתחות ולאחרונה נכנס לנעליו משה ריי, המאמן המוכשר שמטרתו היא להוביל את הספינה לחוף מבטחים ולהצליח להישאר בליגה ב' גם בשנה הבאה. ביום שישי שחקני צפת יפגשו את רובי שפירא החלשים למשחק שאותו הם חייבים לנצח.

 

משה, נכנסת לקבוצה במצב קשה, הצלחת לייצב את הספינה לדעתך ?

 

"דברים מתחילים להסתדר, הפצועים מתחילים לחזור, שחקנים עזבו, שחקנים הצטרפו, ולסיבוב השני אנחנו נגיע מוכנים ונביא תוצאות טובות יותר".

 

לדעתך הסגל מספיק חזק כדי לשרוד בליגה ?

 

"כן, קשה להיכנס לסגל שמאמן אחר בנה, אבל הוא בנה קבוצה מספיק טובה כדי לשרוד ואני מאמין בהם שנעשה זאת! ואם היית שואל אותי בתחילת העונה, הייתי אומר לך שזו גם קבוצה שהייתה נאבקת בצמרת".

 

 

שחקני צפת - מספיק חזקים לדעתו של מאמנם בשביל להישאר בליגה (צילום: יגאל שיש)

 

ביום שישי משחק נגד רובי שפירא שחייבים לנצח, מה המפתחות לניצחון ?

 

"אכן, משחק חשוב מאוד עבורנו אבל גם עבור רובי שפירא זו הזדמנות, ולכן יהיה קשה בשישי. אנחנו עובדים ומתכוננים חזק כמו למשחק נגד הצמרת, והשחקנים יגיעו בשיא המוטיבציה והמוכנות הטקטית ובעזרת ה 3 נקודות יקרות".

 

מה המטרות של הקבוצה העונה מבחינתך ?

 

"הישארות בליגה וכל השאר לא מעניין כרגע! לא מוכן לחוות ירידת ליגה".

 

משה ריי - לא מוכן לחוות ירידת ליגה (צילום: מיקי כהן)

הוסף תגובה
תגובות