סיכום מחזור 14: ליגה ב' צפון א'

בליגה ב' צפון א' חווינו השבת משחקים נהדרים על שערים מרהיבים. שחקני כרמיאל מנצחים בבית את בני ממב"ע, רובי שפירא רושמים ניצחון ראשון העונה על חשבונם של צפת המדשדשים ואחי עכו חוזרים למסלול הניצחונות. מה לגבי שאר המשחקים? תקראו ותדעו..

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 18-12-2022
  • 06:38

הפועל עירוני עראבה – אחווה כפר מנדא 2-4

שחקני עראבה רושמים ניצחון סופר חשוב ולא מרחמים על האורחים מכפר מנדא. בדארנה חוגג שלושער מרהיב ושער עצמי של האורחים סוגר את הפינה. נאסר עועד ומוחמד נאסר מכפר מנדא הבקיעו את השערים של הקבוצה האורחת, אך זה לא הספיק בשביל לאסוף פה נקודות הפעם.

 

הפועל עירוני כרמיאל – מ.ס. בני ממב"ע 0-1

שחקניו של ליאור דה כלבו לא מתקשים נגד שחקני צפון הגולן ורושמים ניצחון ביתי. עומרי וגנר העלה את המארחים ליתרון כבר לאחר חמש דקות של כדורגל שנשמר עד לשריקת הסיום. שחקניו של ווג'די קיש ממב"ע רושמים הפסד חוץ, אבל חוזרים עם הרגשה טובה שלא התפרקו נגד אחת מהקבוצות החזקות בליגה.

 

 

שחקני כרמיאל - חוגגים ניצחון חשוב (צילום: דוברות הפועל עירוני כרמיאל)

 

בית"ר נהריה – מכבי אחווה שעב 2-2

שחקניו של אייל הלטמן מנהריה קיוו להשיג ניצחון ולקחת שלוש נקודות חשובות, אך האורחים משעב לא באו לחלק מתנות. בנהריה היה ניכר לראות את השינוי באנרגיות ובמלחמה על כל כדור. פעמיים עלו האורחים ליתרון משערים של אחמד עכריה, אך אור מלכה ואור מזמר דאגו להשוות את התוצאה בכל פעם. שתי הקבוצות הללו במצב לא אידיאלי בטבלה והם חייבות ניצחונות בשביל לברוח מהאזור המסוכן שמוביל לליגה ג'.

 

הפועל עירוני צפת – מ.ס. רובי שפירא 3-2

שחקניו של משה ריי בעטו בדלי והפסידו לקבוצה החלשה בליגה שרשמה על חשבונם את ניצחונה הראשון העונה. האורחים הגיעו עם מאמן חדש כשאילן טל עומד על הקווים וזה כנראה הביא אנרגיות חדשות לקבוצה. בשורות צפת הבקיעו מרק סמליאנסקי ובן שמואלי. בשורות רובי שפירא אלה היו עידו ארפי, אמין עומר ושי אלגרבלי.

 

 

שחקני צפת - בעטו בדלי (צילום: יגאל שיש)

 

מ.ס. קריית ים – מ.כ. שפרעם 1-6

שחקני קריית ים החזקים לא מתקשים ומנצחים את שחקני שפרעם בגדול. כבר לאחר 22 דקות של כדורגל נפרץ הסכר ושחקני קריית ים החלו להבקיע שערים, חלק מהנקודה הלבנה וחלק לא. מוחמד זידאן משפרעם הבקיע סמוך לשריקת הסיום את השער המצמק וניסה לשמור על הכבוד של קבוצתו. אין ספק שיש הבדל רמות בין הקבוצות ושחקני קריית ים עדין ללא הפסדים העונה.

 

שחקני קריית ים - חוגגים ניצחון נוסף (צילום: עדי דטליס)

 

הפועל בני בענה – מכבי עירוני יפיע 1-2

הפועל בני בענה רושמים ניצחון ביתי חשוב מאוד שמביא להם שלוש נקודות יקרות. שחקניו של רמי אבולעילה מיפיע חגגו בשבוע שעבר על נהריה, אך כנראה באו קצת שאננים לקראת המשחק נגד שחקני בענה החזקים. במחזור הבא שחקני בענה יתארחו בשעב ושחקני יפיע יארחו את צפת.

 

אחי עכו – מכבי בני ג'דידה מכר 1-2

שחקני עכו חוזרים לעניינים ורושמים את ניצחונם התשיעי העונה לאחר משחק נהדר נגד האורחים החזקים מג'דידה. שחקניו של מהדי וואקד הגיעו מוכנים ליריבה ועשו את ההתאמות הנכונות. סלים וואקד וסעיד חסן הבקיעו את השערים לזכות המארחים ואיהאב שאמי הבקיע את השער בצידו השני של המגרש.

האוהדים השרופים של קריית ים - יש להם סיבה טובה (צילום: עדי דטליס)

הוסף תגובה
תגובות