סיכום מחזור 15: ליגה ב' צפון א'

ליגה ב' צפון א' מביאה לנו עוד מחזור נהדר עם מבול של שערים. יפיע מנצחים את צפת בגדול, קריית ים רושמים עוד חמישייה לאוסף והפעם נגד כפר מנדא ובית"ר נהריה רושמים ניצחון ראשון בקדנציה של אייל הלטמן. מה לגבי שאר המשחקים? תקראו ותדעו..

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 25-12-2022
  • 07:23

מ.ס. בני ממב"ע – הפועל עירוני עראבה 1-2

שחקניו של ווג'די קיש מצפון רמת הגולן רושמים ניצחון ביתי נהדר. וויאם עמאשה ונאג'י אבו ג'בל כובשים את השערים לזכות הקבוצה המארחת. אצל האורחים השער המצמק הגיע מרגלו של אמיר טרביה, אך הקבוצה הצפונית ביותר בליגה לוקחת שלוש נקודות חשובות.

 

 

וויאם עמאשה - יודע את העבודה (צילום: חגאג רחאל)

 

מכבי עירוני יפיע – הפועל עירוני צפת 2-4

שחקניו של רמי אבולעילה לא עוצרים בעצור ודורסים את שחקני צפת עם רביעייה לרשת של האורחים. שחקניו של משה ריי מצפת רושמים הפסד חוץ קשה ומקווים להשיג נקודות במחזור הבא. במחזור הבא יפיע יארחו את שחקני כרמיאל החזקים וצפת יתארחו בשעב.

 

אחווה כפר מנדא – מ.ס. קריית ים 5-0

שחקניו של אורן פלאש ממשיכים לדרוס את הליגה והפעם זה במשחק החוץ בכפר מנדא. מוטי קדוש פתח את הסכר לאחר 40 דקות של כדורגל ומאז האורחים לא עצרו לרגע. שחקני כפר מנדא מקווים להשיג נקודות במשחק הבא נגד שחקני שפרעם.

 

 

שחקני קריית ים - רושמים ניצחון נוסף לרזומה (צילום: עדי דטליס)

 

מכבי בני ג'דידה מכר – בית"ר נהריה 1-0

אייל הלטמן רושם ניצחון חוץ סופר חשוב עם שלוש נקודות ראשונות על הקווים כמאמן נהריה ויכול לנשום לרווחה. הקבוצה הצפונית מכביש החוף מנצחת את ג'דידה החזקים עם המון מזל משער של סנטיאגו צ'מלאס עמוק בתוספת הזמן בדקה ה- 95. שחקני ג'דידה מתכוננים למשחק הבא ומקווים להשיג בו את הנקודות ולחזור למסלול הניצחונות.

 

מ.כ. שפרעם – עירוני בני כאבול 5-3

במשחק סופר הפכפך שחקני כאבול לוקחים שלוש נקודות כשחתום עליהם מי אם לא עואד שולי שכובש ארבעה שערים. להפסקת המחצית המארחים ירדו ביתרון 2-0 וזה היה נראה שהם לוקחים את המשחק בקלות, אך ארבעה שערים של עואד שולי ופנדל נהדר של מוחמד אבוריא מעניקים לאורחים שלוש נקודות סופר חשובות.

 

מכבי אחווה שעב – הפועל בני בענה 2-1

שחקני של רושדי סובח רושמים ניצחון חוץ חשוב נגד שחקני שעב. במשחק נגד שתי קבוצות שצריכות נקודות בשביל המשך הליגה הארוכה, האורחים מבענה ידעו להבקיע את השערים החשובים ולקחת עוד שלוש נקודות לקופה. בשעב, מקווים להשיג את הניצחון במשחק הבא.

 

אחי עכו – מ.כ. צעירי טמרה 1-0

שחקני של מוסא דיאב רושמים ניצחון חוץ חשוב בעכו עם שער אחד קטן שעושה את ההבדל ומעניק להם נקודות חשובות. עבור שחקני טמרה זה היה הניצחון ה- 11 העונה ובקבוצה מקווים להמשיך בקו החיובי. עבור שחקניו של מהדי וואקד, זה היה ההפסד הרביעי העונה והם מקווים לחזור למסלול הניצחונות במחזור הבא.

 

מ.ס. רובי שפירא – הפועל עירוני כרמיאל 4-0

שחקניו של ליאור דה כלבו לא מתקשים נגד נועלת הטבלה ורושמים ניצחון חוץ קליל עם ארבעה שערים נהדרים. שערים של בלאל סבע, אליהו דרעי וצמד של אלמוג בוים מעניקים לאורחים מכרמיאל את הניצחון. ברובי שפירא עשו כל מה שיכלו, אך הבדל הרמות בא לידי ביטוי וצריכים להגיד תודה שזה הסתיים רק בארבעה שערים.

 

 

שלושת המבקיעים בשורות כרמיאל - סבע, דרעי ובוים (צילום: דוברות הפועל עירוני כרמיאל)

 

אורן פלאש - רושם ניצחון נוסף (צילום: עדי דטליס)

הוסף תגובה
תגובות