תחזית ליגה לאומית - מחזור 26

מומו ניסטל מאמן העבר וסוכן השחקנים scorer agency בטור לקראת המחזור ה-26 בליגה הלאומית. הפועל פתח תקווה טבריה תשמור על הפסגה מול הפועל ראשון לציון? אום אל פאחם תנצח במשחק החוץ את מכבי אחי נצרת ? מי תנצח במפגש התחתית בין נוף הגליל ומ.ס כפר קאסם ? שווה לקרוא....

  • על ידי: מומו ניסטל
  • 16-02-2023
  • 09:13

הפועל עכו - הפועל רמת גן, שישי 15:00

 

משחק מעניין מאוד עכו אחרי ניצחון ענק על בני יהודה יגיעו עם האף למעלה והפועל רמת גן תגיע מאורגנת מסודרת כיו שגוטמן אוהב ותיתן עקיצה קטנה ותחזור עם 3 נקודות מהצפון הרחוק.


הפועל ראשון לציון - הפועל פתח תקווה, שישי 15:00


הקבוצה הלוהטת נושמת אוויר פסגות תגיע אחרי הצגה מול רמה"ש, יהיה קשה לעופר טלספפה להחזיר את שחקניו לקרקע ולכן ראשל"צ יגיעו נחושים ורעבים להוכיח שהם קבוצה מצויינת וינצחו בבית.

 

שחקני כפר קאסם, יש להם משחק עונה מול נוף הגליל. צילום: חגאג רחאל


הפועל רמת השרון - הפועל עפולה, שישי 15:00


משחק שוויוני מאוד של שני מאמנים מוכשרים מאוד, רמת השרון תנצל את הביתיות ותנצח בגדול .


הפועל נוף הגליל - מ.ס כפר קאסם, שישי 15:00


משחק תחתית סוער ואגרסיבי מחכה לנו, מוטי איווניר חייב לשנות סגנון משחק ולשחק התקפי כמו במחצית השנייה באום אל פאחם מנגד תומר קשטן שמפתיע אותנו בחוסר יציבות של הקבוצה פעם מקבלים ניצחונות גדולים לצד הפסדים מביכים אני צופה תיקו דל בשערים.


עירוני טבריה -  מכבי קביליו יפו, שישי 15:00


הקבוצה של חודדה קצת מאכזבת במחזורים האחרונים מנגד יפו נראית כמו מתאגרף לאחר קרב שהפסיד בנוקאט אני מאמין שטבריה תצא מהמשברון הקטן ותנצח את המשחק .


מכבי אחי נצרת - הפועל אום אל פאחם, שני 19:00


אי אפשר לשכוח איך אחי סיבכה את אום אל פאחם ושלחה אותה למבחנים, הנה הגלגל מסתובב לו ואחי תגיע שבורה וחבולה לאצטדיון השלום המחודש שיהיה מפוצץ בקהל שרק ירצה לראות נקמה ספורטיבית ולחגוג כמו שרק הוא יודע אני צופה לניצחון ענק.

 

שחקני הפועל כפ"ס, ינצחו את מכבי פ"ת? צילום: יח"צ


מכבי פתח תקווה - הפועל כפר סבא, שני 19:00


המפלצות ההתקפיות מפ"ת מארחים את כפר סבא הצנועה שלא ידוע על איזה רגל תקום באותו יום לכן צפוי לנו משחק עם המון שערים והפתעה ענקית ניצחון לכפר סבא .


א.ס אשדוד - בני יהודה ת"א, שני 19:00


ההזדמנות האחרונה של בני יהודה להידבק לצמרת ולהיות פקטור רציני בהכרעה מי תעלה לליגה הלאומית מנגד אשדוד שנלחמת עד השנייה האחרונה ועל זה מגיע לה שאפו ענק , אבל הפעם בני יהודה תתפוצץ ותנצח את המשחק .

מומו ניסטל בטור לקראת המחזור ה-26 בליגה הלאומית. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות